Radiocode Stream MP3

MarijntjeTDI

Actief lid
Goeienavond mensen,

Ik wil graag mijn stream omruilen voor 1 met mp3 functie. Nu heb ik er 1 gevonden en het is er volgens de verkoper 1 waarbij in zijn auto geen code nodig is. Dat kan goed kloppen want is bij mijn stream ook zo. Nu wordt het een ander verhaal als deze in een andere auto ingebouwd moet worden. Hoe kom ik aan deze code? zal wel bij de dealer op kunnen vragen maar is het ook mogelijk via VAGCOM?

Hoor het graag voordat ik met en radio zit waar ik niets mee kan....

nomad

Senior Member
Elke stream heeft een code nodig. Echter die code wordt 1 maal ingevoerd en daarna niet meer en wordt daramee als het ware aan de auto gekoppeld. Komt ie in een andere auto, dan vraagt ie weer om de code.

Wordt er helemaal geen code gevraagd, dan is er geknoeid met het apparaat en moet je je afvragen of het niet van diefstal afkomstig is.

MarijntjeTDI

Actief lid
De radio heeft in een andere octavia gezeten, maar ben mijn overvolle cd-map zat...
Vandaar de aanschaf, zou het bij mijn radio ook niet weten staat namelijk niet in het boekje. En de radio die ik wil kopen heeft idd code nodig. Zit nog ff te wachten op een reply van Ronnie....

Wel bedankt Nomad!

Bovenaan Onderaan