Amundsen Radiocode Amundsen

Beste allemaal, ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest maar heb nu toch weer een vraagje. Betreft een Yeti 1.4 uit 2015 met het mediasysteem Amundsen af fabriek.
Sinds een tijdje werkt deze niet meer goed, springt van zender naar zender, verwijderd radiologo's, past instellingen aan en een adres intypen in de navigatie lukt al helmaal niet meer. Nu wil ik de accu eens loskoppelen om de Amundsen te resetten en zien of dat effect heeft maar de dealer zegt dat ik hiervoor de radiocode nodig heb maar eerder op dit forum heb ik gelezen dat de code wordt opgeslagen in de ecu. Kent iemand de waarheid?

Bedankt vagman voor je reactie. Toch nog eens bij Skoda informeren of die radiocode echt wel nodig is.

Peter-036

Forumleiding
Moderator
De code voor de entertainment-unit 'zit' al in de auto, als er geen andere unit is ingebouwd, is er geen code nodig.

JdeGroote

Senior Member
Dan zijn de kosten voor een Hizpo (€164,14) slechts een fractie van de vervangingskosten van een aanraakscherm à €600.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste VAG-man, met enigszins bedoel ik dat in tegenstelling tot het eerder gemelde nu alleen nog maar de radiozender af en toe omspringt. Er worden niet meer zelfstandig instellingen gewijzigd. Is al een hele vooruitgang. De navigatie gebruik ik niet meer.

Rainesh

Forumguru
Dit komt hoogstwaarschijnlijk door de kou. Afgelopen dagen was het in de ochtend koud waardoor schermen raar gaan doen. Er zijn software updates die dit verminderen, vandaar mijn vraag wat je softwareversie is

Ik heb nog steeds versie H20 (als ik het me goed herinner). Ik heb eens gekeken naar nieuwere software maar de Amundsen zijn toch ook veranderd.....loop ik geen gevaar de verkeerde software erop te zetten? Mijn yeti is uit 2015.

EdK

Forumguru
Waar H20 staat even een foto van scherm maken en hier plaatsen, dan heeft Rainesh in één keer alle gegevens mbt je mediaunit :koffie:

Bovenaan Onderaan