Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een octavia 2 uit 2006. De radio is er zo'n eentje met groene verlichting en nu hebben de nieuwere octavia een radio die ik mooier vind: radio swing. zal dit passen en ook alles goed werken in mijn auto?
is het nog gelukt met het monteren van de Swing in de octavia 2006 ?.
ik heb namelijk ook een octavia 2006 en wil dat namelijk ook gaan doen .
ik heb wel gezien dat de antenne aansluiting anders is . de octavia heeft maar 1 antennekabel met een vierkante stekkerhuls. , en de Swing heeft een dubbele aansluiting .
Helaas , is het niet gelukt me de Swing radio . De antenne verloop was idd wel te krijgen ,en de radio kun je wel gewoon aan zetten , maar de Can bus matcht niet met de auto . hij gaat dus niet aan/uit op contact , en de verlichting reageert niet . gaat dus niet werken helaas .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.