radio stream, bericht van de importeur

Hoi allemaal,

vandaag kreeg ik een reaktie van de importeur over het probleem met de radio stream. Ze beweren dat het een klein probleem is dat de dealer kan verhelpen. Nou we zullen zien, volgende week heb ik een afspraak met de dealer. Ik houd jullie op de hoogte.

Frank
 

Arjen

Actief lid
Ik wacht in opperste spanning af naar het kleine probleempje . /forum/images/graemlins/cool.gif

Zou redelijk uniek zijn dat een nederlandse dealer zomaar een probleem kan oplossen waar half-duitsland niet uitkomt. /forum/images/graemlins/laugh.gif

Maar ik hoop het van harte. /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

Karstieman

Forumguru
Als zelfs de dealer het al kan verhelpen /forum/images/graemlins/smile.gif, dan zal het wel een antenneversterker zijn die ze erbij inbouwen.
 
Auto is net terug van de dealer. De monteur heeft de importeur gebeld en hij zei dat hij de radio opnieuw heeft aangemeld?! Ik denk dat hij daarmee bedoeld dat hij hem opnieuw gecodeerd heeft voor mijn auto ofzo.

Ik heb even snel gekeken en het enige dat ik zo snel kon zien in de menu in de radio is dat er nu seek local ipv seek dx aanstaat. Ik heb verder weinig getest, maar volgens mij is het nog niet verholpen.
 

higgy

Forumguru
Nieuwe softwareversie dus waarschijnlijk.
Kan alle problemen verholpen hebben, maar dat de tijd uit moeten wijzen. Ik geloof zelf meer in die antenneversterker waar ik eerder over schreef.
 
Bovenaan Onderaan