Radio/navigatie instellingen per sleutel?

Herby

Nieuw lid
Hallo,

Ik heb een vaag verschijnsel waar ze bij de skoda garage ook geen antwoord op weten.

In mijn Octavia Greenline Business line (2010) zit de Amundsen RNS310.

Als ik mijn sleutel gebruik staat de radio volume hard (10) en de navigatie volume op zacht (7).
Als ik de sleutel van mijn vrouw gebruik staat het volume van de radio normaal en van de navigatie op 10.

Ik wil dus dat de navigatie volume van mijn sleutel op 9 komen te staan en dat deze dat onthoudt.

De radio zenders worden wel per sleutel goed onthouden.
In de gebruiksaanwijzing en op internet heb ik niets kunnen vinden.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt
Herby
 

Maarten

Forumguru
[MODERATORBREAK]Topic verplaatst naar Audio, video, GPS, car entertainment.[/MODERATORBREAK]
 

ceesdd

Lid
Bij de Columbus werkt dat niet zo, maar blijkbaar bij de Armundsen wel. Toen mijn vrouw onlangs weg was met mijn auto sprak de dame in het engels en stond het display op nacht. Ik zei dat kan niet! Ik stap in en niks aan de hand, toen ging bij mij het lichtje branden dat de instellingen gekoppeld zijn aan de sleutel!]
 

higgy

Forumguru
(Slightly off-topic): Dat lijkt mij vooral handig als je elektrisch verstelbare stoelen hebt met geheugenfunctie!
 

Tallguy

Forumguru
@Higgy: daar zat ik dus ook aan te denken. Is dat was Herby toevallig heeft? Want dan lijkt het me te verklaren.
Alleen Herby heeft niet echt meer gereageerd :ahum:
 

Herby

Nieuw lid
Sorry voor de late reply, defecte router dus even geen internet :(
Heb natuurlijk de RTFM gelezen, google gebruikt. allemaal helaas.

Het opstart volume via de setup heb ik geprobeerd, helaas. Ik krijg het idee dat sommige instellingen niet worden opgeslagen.

En ik heb geen electrisch verstelbare stoelen, was het maar waar :-)

Dit is toch via het menu in te stellen?
Opstartvolume of zoiets?

Klopt..... kunt alles perfect via het menu instellen.
Zodra de sleutel uit het contact gaat en weer terug gestopt wordt staat alles weer "default"

i.d.d. een gevalletje RTFM ;)

Groet,

Charlie

Volgens mij schreef ik zoiets van:
"In de gebruiksaanwijzing en op internet heb ik niets kunnen vinden."

:winkie:
 
Bovenaan Onderaan