radio audience met uitgebreid luidspreker pakket

blacktdi

Actief lid
Heeft iemand zo'n combinatie in zijn octavia en is dat aan te raden of het geld niet waard (1375 euro)
 
Ik heb het genomen, omdat ik een flinke installatie gewend was. Ik ben er zeker tevreden over, al zou er nog wel een sub-woofer bij kunnen. Of het geld het waard is... nogal persoonlijk. Ik heb het ervoor over gehad, en geen spijt.
 

Karstieman

Forumguru
Ik heb bij mijn dealer ook navraag gedaan over dit pakket, omdat ik ook graag goed geluid in mijn o2 wilde. Standaard heb je 8 speakers en met dit pakket krijg je nog een setje van dezelfde speakers erbij. je krijgt dus geen betere, maar gewoon nog meer speakers. Dit zou zeker moeten zorgen voor een voller geluid. Ik vind het alleen erg veel geld voor zo'n set. Volgens mij kan je beter investeren in een subwoofer ipv. deze set.
 

octofreak

Actief lid
Overigens is het wel zo dat je er een equalizer bij krijgt.
Gezien de problemen met het geluid zou dat nog wel uitkomst kunnen bieden op lage, midden en hoge tonen goed af te stemmen.

Maar goed heb het zelf uiteindelijk ook niet besteld.
 

nomad

Senior Member
Ik heb de Audience radio er ook in zitten. Ik was redelijk verwend met de standaard Aura radio in mijn Leon met 8 speakers (tenminste, ik vond het best goed klinken), maar de Audience radio doet er echt niet voor onder. Mooie kanaalscheiding en mooie diepe bassen. Ik snap niet waar iedereen het over heeft met die problemen. Ik vind het gewoon supergoed klinken.
 

smg

Lid
@nomad: ik vind de audience toch minder klinken. Zoals in andere topics al staat te lezen, met name door de plaatsing van de boxen. Boxen schijnen hetzelfde te zijn als in een Leon.
PS: ook mijn vorige auto was een Leon met 8 speakers, dus mijn complimenten voor je uitstekende smaak... /forum/images/graemlins/wink.gif
 

vw125

Forumguru
Hallo mede skoda rijders vermits ik een vraagje heb over de ingebouwde radio van skoda en ik met men vraag ni direct een topic wil vermorsen zal ik men vraag hier maar stellen.

Af en toe als ik men contact opzet en de radio gaat beginnen spelen slaat de radio plots uit en springt dan met een luide knal in de boxen terug op, is er hier nog iemand met dit probleem?
Ben al langs de garage geweest maar telkens ik daar kom heb ik dat probleem natuurlijk niet.

Grtz vw125
 
Bovenaan Onderaan