Raamrubber

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phaedros

Nieuw lid
Wat ik bij de 3-deurs Citigo (en ook de Mii) minder fraai vind, is de raamlijn. Vooral bij lichtere kleuren valt het op: het is bij dit model onderlangs namelijk niet een rechte lijn, zoals op deze foto duidelijk zichtbaar is:

jdskci819_4eaedc56441cc.jpg


Zouden er achteraf ook raamrubbers gemonteerd kunnen worden (geen idee hoe die dingen bevestigd zijn) of zijn er mogelijk andere oplossingen om het in ieder geval optisch harmonieuzer te maken?
 

Ridley

Forumguru
Grappig, viel mij zojuist ook al op toen ik langs de Seat dealer wandelde met zoon. Dan wordt mijn voorkeur toch zwart in het kleurentopic :confused:
 

Phaedros

Nieuw lid
Zal moeilijk worden, waarschijnlijk zijn het achter uitzetramen.......

3-deurs heeft volgens mij geen uitzetramen, in tegenstelling tot de 5-deurs.

Als een rubbertje niet mogelijk is, ga ik wel even knutselen met iets als 'Plastidip' om een zwart randje onder beide ramen te maken. Daarmee kom je waarschijnlijk ook wat beter uit in de afgeronde hoek. Heb geen ervaring met dat spul, maar ben wel op een ander forum wat enthousiaste gebruikers tegengekomen. Het is simpel aan te brengen, schijnt vrij duurzaam te zijn en is - als het niet (meer) bevalt - eenvoudig te verwijderen zonder de lak te beschadigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan