Raam bestuurderzijde stuk.

64rhfx

Senior Member
Hallo allemaal.

Er is al veel over geschreven, maar ik kan nergens een instructie vinden. Nu ratelt mijn motor van het raam links voor, zonder dat het raam iets doet. Bij de laatste keer dat de bekleding er af was zag ik dat er een groot metalen paneel vastgeklonken zit.
Ik vermoed dat de tandwielen stuk zijn nu. Is dit makkelijk te repareren of wordt het dealerwerk? Ben best wel handig, maar niet in staat paneel los te maken en weer vast te zetten.

Wie geeft mij tips of weet wat reparatie kost bij een dealer of andere zaak.

M.vr.grt. Alex

Octavia 2 Combi 64RHFX
 
Hallo allemaal.

Er is al veel over geschreven, maar ik kan nergens een instructie vinden. Nu ratelt mijn motor van het raam links voor, zonder dat het raam iets doet. Bij de laatste keer dat de bekleding er af was zag ik dat er een groot metalen paneel vastgeklonken zit.
Ik vermoed dat de tandwielen stuk zijn nu. Is dit makkelijk te repareren of wordt het dealerwerk? Ben best wel handig, maar niet in staat paneel los te maken en weer vast te zetten.

Wie geeft mij tips of weet wat reparatie kost bij een dealer of andere zaak.

M.vr.grt. Alex

Octavia 2 Combi 64RHFX
Die alu plaat moet er wel af, en daarachter het mechanisme vernieuwen. Div. delen moeten los, moet je niet zelf gaan doen als je al aangeeft dat je de plaat niet eens los wil halen. Is eerste keer erg lastig zonder ervaring.
 

64rhfx

Senior Member
Hallo.

Daar was ik al bang voor. Iemand hier die dit kan? Dealer wordt beetje erg duur denk ik.

M.vr.grt. Alex
 
Hallo.

Daar was ik al bang voor. Iemand hier die dit kan? Dealer wordt beetje erg duur denk ik.

M.vr.grt. Alex
Hoi, gewoon vragen wat het kost, zijn vast e prijzenpaketten bij de dealer. Raammechanisme vervangen, ik denk uurtje tijd of evt iets meer, en prijs onderdeel vragen. Misschien iemand in de omgeving bij jou die het op zaterdag kan doen zou wel schelen. Succes!
 

64rhfx

Senior Member
Hoi Fabia. Zal het vragen en wie weet is er hier iemand die wat wil verdienen.

Fijn weekend, Alex
 
We horen het wel, gaat vast lukken. Fijn weekend. En oh ja, sorry ik heet natuurlijk geen Fabia mijn naam is Remon. Avatar/account genoemd naar mijn auto en dan vergeet ik dat er geen naam bij staat
 

Antera

Donateur
Ik kan dit indien gewenst regelen voor je. Je zal wel een nieuw raammechanisme moeten hebben want die zal wel vervangen moeten worden
 

64rhfx

Senior Member
Hallo.

Afspraak met Antera gemaakt dus hoop overmorgen weer mijn raam te kunnen bedienen. En vwb de dealer. Sinds dat Skoda bij VW onder een dak zit waardeloze service. Ze reageren niet op email, thuisbrengservice pas als ze voldoende klanten hebben, dus moest één uur wachten. Bij Skoda kreeg ik gewoon een huurauto mee. Dat was toen nog service.
 
Bovenaan Onderaan