Raam bediening clever uitvoering

ronald_j

Actief lid
Hallo,

Ik heb sinds kort een fabia 3 clever uit 2018. Nu valt het mij op dat van de raam bediening in de bestuurdersdeur alleen de knop voor het raam van de bestuurder automatisch kan. Als je hem helemaal doordrukt en dan loslaat dan gaan het raam vanzelf helemaal open of dicht.
De knoppen voor de andere ramen doen dat niet. Je voelt dan ook geen extra klik dat hij naar de tweede stand gaat.
Ik ben verbaasd dat ze dat dan niet voor alle ramen zo uitvoeren.
Kan ik dat knoppenblok vervangen door een diie dat wel voor alle ramen doet, en gaat dat dan ook werken of zou de comfort module hier dan ook niet op uitgerust zijn?
 

EdK

Forumguru
JE zal aan een hele neiuwe comfort module moeten en die moet dan ook ingeleerd worden !
Had excact zelfde als jij nu verteld met mijn Fab 3 combi.
Tsja is zo'n bezuiniging waarvan ik dan denk , waarom ???
 

Monte Deppy

Forumguru
Is bij mij exact......ow nee wacht, ik moet nu eigenlijk zeggen dat was bij mij ook het geval, linkerzijde ging ook niet automatisch. Nu doet hij het dus even helemaal niet meer. Hij blijft nu automatisch gesloten;)

Uitvoering die ik heb, is de Monte carlo.
We kunnen nu dus aanemen dat het standaard niet standaard is.
 

ronald_j

Actief lid
Gek. Bij de fabia 1 en 2 zat het er wel allemaal op. Je zou inderdaad verwachten dat als je alle 4 de ramen elektrisch kunt bedienen, ze ook automatisch kunnen. Rare keuze van Skoda.
 

Antera

Donateur
Een comfort module is geen plug and play en kost je misschien een 100 euro en dan moet hij nog ingeleerd en gekoppeld worden incl je sleutels.
 
Bovenaan Onderaan