R&S auto, s groot ammers

scorda

Lid
ZElf mijn skoda daar gekocht goeie prijs voor mijn seat gekregen alleen je moet zelf garantie erbij kopen dus prijs is een kale meeneemprijs zelf een maand r&s garantie genomen .
ook wat gehad waterpomp lek zonder gezeur geregeld s, ochtends gebracht s, middags ophalen en gratis vervangend vervoer top service , ook de verkoop ging top mocht de auto zelfs aan mijn vriendin op haar werk laten zien tijdens de 2e testrit en de auto was daar zelfs voor afgetankt
kortom een goed bedrijf en heeft veel ex lease skoda, s met gehele onderhoudshistorie.
 

kansberg

Forumguru
Ah, het bekende 1.6 TDI euvel....de waterpomp. Fijn dat het zo goed geregeld is en dat je een prettig gevoel aan het bedrijf hebt over gehouden. Dat zal je ook zeker met de Skoda hebben. Ook ik heb nog geen dag spijt van de Skoda, en overigens ook niet van het bedrijf waar ik hem gekocht heb. Bij mij was de pomp bij 72.000 km. vervangen. Mag ik vragen bij welke kilometerstand jouw pomp is vervangen? Puur uit interesse....

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst en vooral veel veilige kilometers!
 

Cordoba

Forumguru
Juridisch gezien klopt het niet wat het bedrijf doet: auto zonder garantie verkopen aan particulieren kan niet volgens europees recht (tenzij de auto verkocht wordt als sloopauto, en nog wat aparte gevallen).

In elk geval positief, dat ze de beloofde garantie ook nakomen.
 

kansberg

Forumguru
@Cordoba : Wat je schrijft klopt, echter vrijwel ieder garagebedrijf maakt zich schuldig aan deze regel. In mijn zoektocht naar een geschikte kandidaat kwam ik 'afleverpakketten' tegen tot zelfs € 1000,00. Dit bevatte dan 6 maanden Bovag garantie, poetsen en overschrijven. Absurde bedragen uiteraard, maar gedwongen door de concurrentie een auto zo voordelig mogelijk in de markt te zetten wordt er maar al te vaak op deze wijze geadverteerd.
 
Ik heb hier ooit voor mijn O2C in 2 Volvo s gereden . Wilde het verschil voelen van een 1.6 en een 2.0 diesel . Prima geholpen , alleen stond mijn wagen hier niet tussen
 

scorda

Lid
Om even aan te geven de waterpomp is bij 167000 km vervangen volgens alle onderhoudhistorie wat ik bij de auto kreeg was dit de eerste keer tevens kon ik ook in de historie lezen dat de remmen rondom zijn vervangen en de koppeling bij ongeveer 100.000 km.
daarom durfde ik de auto wel te kopen tevens zag de auto er tip top uit velgen niet beschadigd interieur netjes enz enz .
 

kansberg

Forumguru
@scorda : Dan heeft de pomp het lang volgehouden, in tegenstelling tot de koppeling. Maar goed, die is in ieder geval vervangen :D De pomp in mijn Sup had bij 72.000 km. al de geest gegeven.
 
Bovenaan Onderaan