Pulse stoelen in Fabia greenline combi en hulpveren nodig bij F GL

cali05

Forumguru
Goedendag,
Na jaren een octavia Combi op gas zijn we serieus aan het denken over een Fabia Greenline. Inmiddels hebben we ons optielijstje klaar. Ik vond de auto tijdens de proefrit verrassend goed rijden. Alleen over de stoelen was ik iets minder enthousiast.

Weet iemand of je de greenline ook kunt bestellen met de sportstoelen Pulse? Die optie staat immers wel bij de fabia in de optielijst.

Ik heb wat gezocht maar kon geen goede foto vinden van die stoelen dus als iemand een duidelijke foto van het interieur heeft, ik houd me aanbevolen.

Dan nog een tweede vraag. Ik heb onder onze octavia hulpveren laten monteren. Als je een kleine caravan (750) achter een greenline hangt zijn hulpveren dan aan te bevelen?

Alvast dank voor de reacties.
 

wanderer

Senior Member
hulpveren zijn zeker aan te bevelen, ik heb er geen spijt van iig....
ander stoelen als optie....nee....of je moet een welwillende dealer hebben die ze los voor je bestelt....
 

cali05

Forumguru
Super,
Bedankt voor de snelle antwoorden. Dat betekent wel hulpveren laten monteren en kijken of ik mijn dealer zover krijg om pulse stoelen in te bouwen.
 

cali05

Forumguru
Pulsestoelen zijn niet mogelijk en hulpveren niet nodig volgens de dealer. Ik ga eerst eens kijken hoe het gaat zonder hulpveren en anders komen ze er alsnog onder.
 

erik2907

Actief lid
Kijk effe in mijn fotoalbum, misschien heb je daar wat aan. Alleen wel veel zonneschijn op de stoelen...

@Tobberloth, graag hoor ik van je hoe je deze Pulse stoelen hebt besteld en wat de nieuwprijs is. Ik overweeg namelijk andere stoelen (bv. Scheel o.i.d.)
 
Waar ga je die hulpveren voor gebruiken (caravan?).
Ik denk dat de vering dan nog oncomfortabeler wordt!
 

cali05

Forumguru
@sgl49. Hulpveren zijn inmiddels van de baan en Pulse stoelen bleken niet mogelijk. Nu voor mooi leer gekozen. In een ander draadje staat wat ik besteld heb.
 

ronald24e

Actief lid
Persoonlijk heb ik ook geen hulpveren onder mijn GL zitten en heb ook totaal geen problemen met aanhanger ed hoor.
Rij er nu al 6 maanden mee met soms een aanhanger of fietsendrager en gaat prima.
 
Een paar weken geleden heb ik er hulpveren onder laten zetten... dat had ik dus direct vanaf het begin moeten doen! Voorheen moest ik kruipen over drempels als er passagiers op de bank zaten, nu kan ik weer gewoon rijden.
De vering wordt uiteraard wel wat stroever, maar dat is het mij wel waard. En ja je merkt het wel, maar ik rij vooral snelwegen en die zijn redelijk recht (op een paar heuvels bij Dordrecht en Nijmegen na :shocked: )
 
Bovenaan Onderaan