Proefrit S2 Combi

Rolle

Senior Member
Mijn echtgenote vond vanavond een "uitnodiging" voor een proefrit in een S2 combi in haar mailbox.

Leuk dacht ik, gaan we maar even vastleggen. Linkje in de mail geopend, alle info ingevuld en dan vaststellen dat het eigenlijk voor Nederland bedoeld is.

Wellicht dat ik er iemand op het forum mee blij kan maken?
 

Gysman

Actief lid
da's aardig, maar is het maken van een proefrit simpelweg niet gewoon even een dealer bellen? Las overigens laatst een artikeltje in een autoblad dat ging over de respons die dealers en importeurs gaven op webverzoeken. Zowel over folders toesturen (dat ging redelijk goed) als over het boeken van proefritten. Dat ging dan weer bedroevend slecht. Ook de followup ("u heeft vorige week van ons een brochure ontvangen, heeft u wellicht nog vragen of wilt u misschien een proefrit komen maken") liet veel te wensen over. Vreemd, in een tijd dat het zo slecht gaat met de autoindustrie zou je verwachten dat dealers/importeurs wat meer moeite doen. Helaas was ik ook niet verbaasd door de resultaten van het onderzoek, ik erger me al jaren aan de over het algemeen zeer ongeinteresseerde houding van dealers als ik naar een auto ga kijken...
 
Laatst online een offerte van een voorraadauto bij VW aangevraagd en kreeg 4 weken later bericht dat ie niet meer leverbaar was. Gek he!

Tevens stond er op de site van VW een gigantisch mooie actie. Een Touran Cross 14 TSI met Bussiness extra voor € 28k. Normaal ongeveer € 35K. Was een fout van Pon. Kon niemand leveren voor dat geld. PON gebeld en na 10 weken nog steends niets gehoord. Zelfs de importeur weet niet hoe het werkt. Kreeg bij Skodadealer zelfs 2 keer zoveel terug voor m'n Touran als bij VW. Raar maar waar. Vandaar nu Skoda gekozen.
 
Bovenaan Onderaan