problemen mp3 speler op stream

skoda 72

Nieuw lid
vandaag een 3.5mm jack verbindingskabel gekocht om mijn mp3 speler via de aux aansluiting (af fabriek in het bakje middenarmsteun) op mijn stream radio aan te sluiten.
Tot op heden is het me nog niet gelukt om er geluid uit te krijgen.
Bij de instellingen op mijn radio staat aux on.
Wat doe ik verkeerd?

vandaag een 3.5mm jack verbindingskabel gekocht om mijn mp3 speler via de aux aansluiting (af fabriek in het bakje middenarmsteun) op mijn stream radio aan te sluiten.
Tot op heden is het me nog niet gelukt om er geluid uit te krijgen.
Bij de instellingen op mijn radio staat aux on.
Wat doe ik verkeerd?
Al geprobeerd met een ander geluidproducerend apparaat? Een laptop of zo?
Ik heb zelf een PDA (Palm), die ik in mijn vorige, tijdelijke auto ook zo had aangesloten. Bleek dat het stekkertje aan de Palm-kant niet lekker aansloot, hij was iets te dik. De Palm heeft een verzonken aansluiting. Uiteindelijk met een hobbymesje het stekkertje aangepast totdat het fatsoenlijk aansloot. Heb me laten vertellen dat er ook iPods zijn die dit probleem, een verzonken aansluiting, kennen.

vdijk

Lid
je hebt drie verschillende standen om geluid vanuit een AUX apparaat te krijgen.
Deze zijn te kiezen door rechts onder op de knopjes te klikken. Je moet wel de radio op aux zetten (door meerdere keren op de CD knop te drukken)

Zelf heb ik de derde optie gekozen en de IPOD heb ik op volle sterke staan (qua geluid)

M'n mp3-speler en m'n GPS spelen perfect hun musicfiles op AUX LEV2 af!!

1. Radio op AUX IN... zetten (Door enkele malen op CD te drukken)
2. Rechts beneden het pijltje kiezen
3. Het juiste AUX LEV kiezen (er zijn er 3)

En nu genieten maar,

Grtz :bye:

Bovenaan Onderaan