Amundsen Problemen met het digitale dashboard en infotainmentunit

'jojan

Nieuw lid
Ik heb sinds september 2019 een Kodiaq met een hoop issues met betrekking tot het digitale dashboard en de infotainmentunit. Op het digitale dashboard verschijnt de kaart af en toe wel en af en toe niet. De infotainmentunit valt spontaan uit en herstart tijdens een rit en tijdens telefoongesprekken. Na het afsluiten van de auto blijft de het dashboard aan ipv na een halve minuut uit te schakelen.

Nadat de auto zes weken bij de dealer heeft gestaan krijg ik te horen dat het een generiek probleem is en dat er aan een software-update wordt gewerkt. Onduidelijk is wanneer die update komt en of dit het probleem wel gaat oplossen.

Bekend?
 
Ik heb zelf een Karoq en ik heb exact het zelfde probleem. Tot nu toe heb ik 1 oplossing gevonden voor het niet starten van de kaart en/of Android Auto.
Wanneer je 10 a 15sec op de aan/uit knop drukt van je infotainmentunit wordt je gehele infotainmentunit systeem opnieuw opgestart en werkt je navigatie en/of Android auto weer.

Ook ik heb helaas af en toe dat mijn gehele infotainmentunit uit het niets uitvalt en weer opnieuw opstart.
Een paar keer naar de dealer geweest en ook zij gaven aan dat zij op een update wachten.
 
Bovenaan Onderaan