Probleempje met de cc

Rij nu bijna drie maand rond en met even veel plezier rond mijn mijn scala. Het enige wat ik soms voor heb is dat mijn cruise control niet altijd werkt bij starten. Op en al 1 keer per week blijft mijn lampje oranje. Als ik mijn motor opnieuw start werkt het terug. Nu heb ervaren last van maar wou gewoon weten of er nog mensen last hebben van dit euvel.
 

Help

Nieuw lid
Is een bekend probleem, had het al op een Octavia (dealer heeft daarvoor een nieuwe accu ingezet, binnen twee jaar... ) en nu weer op de Kamiq. Ligt er blijkbaar aan dat de boordspanning te laag is, komt bij mij vaak voor bij koud weer en wanneer de auto weinig is gebruikt.
 

jurjen

Lid
Goed om te weten, ik heb 'm ook al eens gezien en mijn Scala staat verdacht veel stil.....
 

Canon-Eye

Forumguru
mijn Scala staat verdacht veel stil

Toen auto's nog niet boordevol met allerlei elektronica zaten, liep er meestal alleen nog een klokje zodra de sleutel eruitgetrokken was. Tegenwoordig is er blijkbaar toch wel aardig wat sluipverbruik, dat heb ik met de Leon intussen ook gemerkt.
Maar af en toe preventief een dagje aan de druppellader helpt enorm, ook dat is mijn ervaring.
 
Bovenaan Onderaan