Probleem ruitenwissers

FoxyPoxy2020

Nieuw lid
Goeie avond beste forum leden

Mijn ruitenwissers weeken opeens niet meer

De motor is niet stuk dit heb ik al getest waarschijnlijk een zekering of relai wie kan mij vertellen welk relai en welke zekering ik moet hebbben ? Het instructie boekje heb ik helaas niet meer dus daar kan ik nix uit terug halen ook heb ik dat tijdens het rijden de centrale vergrending regelmatig open en dicht gaat meerdere keren misschien dat dit hier iets mee te maken kan hebben ? De achter ruitenwissers en sproei installatie werken wel gewoon ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen wamt rijden in de hosende regen op de snelweg is geen pretje
 

Canon-Eye

Forumguru
Tip: haal een fles Rain-X bij de automaterialenzaak (of misschien bij de Makro - komt de mijne ook vandaan) en breng dit volgens voorschrift aan op de voorruit. Verbetert bij regen (en bij voldoende snelheid) het zicht enorm zonder dat de wissers overuren hoeven te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Frup

Forumguru
En ik zou niet meer rijden met een defecte voorwisser als er kans is op regen, das echt levensgevaarlijk!
Zeker gevaarlijk en naar mijn mening een onaanvaardbaar risico voor andere weggebruikers. Volgens mij zijn ruitenwissers dan ook verplicht (ook voor de APK).
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan