Probleem met vagcom 912

SHEDAI

Lid
Hallo allemaal,

Ik heb een vagcom kabel gekregen van een kennis van mijn die hem zelf nooit heeft gebruikt..

Het is een vagcom 912 en ik heb de bij geleverde software geprobeerd op mijn laptop te installeren alleen gaf die aan dat ik de 64 bits versie nodig had en op die cd staat ook nog eens virus. dus maar weeer afgegooit en een andere op rosstech gedownload namelijk de Vcds release 10.6 alleen ik krijg hem niet aan de praat en de vagcom stekker lijk ook wel niet goed te passen als ik de stekker op auto aansluit brand groen lampje maar zodra ik de usb gedeelte op me laptop aanlsuit brand het rood

Wie o wie kan me hier helpen

Auto betreft een O2 van 2005
 

bobby45

Actief lid
denk niet dat je het snapt

Is hij van ross tech?

Komt hij uit de illegale / china / usa?

De software van ross tech word aan gepast op de kabel.

De china kabel die ik heb staat op nooit update zo wel is de kabel waardeloos.

Mijn software 805.1 werkt bij mij op windos 7 mijn pc/lappie is 32 bit dus ik gooi de virus er af en installeer de 805.1 en ga dan in mijn auto kijken.
Ook de wifi gaat uit.

Ben ik klaar dan de instaleer ik ross tech .

kijk hier ook ff http://www.tdiclub.nl/forum32,vag-com-en-andere-obd-zaken.html
 
Shedai, met 64 b itts OS (zoals vista of windows 7) ga je het met een 9xx of eerdere versie niet aan de raat pkrijgen. dat kan alleen met VDCS maar die werkt alleen met officiele kabel. Wat ik gedaan heb is een VM-ware versie van windows XP 32 bits gemaakt en daar draai ik nu 10.6 en 912 ook nog op :) dat werkt wel.

WIndows 7 is lastig met de kabels. google er maar eens naar
 

SHEDAI

Lid
Is hij van ross tech?

Komt hij uit de illegale / china / usa?

De software van ross tech word aan gepast op de kabel.

De china kabel die ik heb staat op nooit update zo wel is de kabel waardeloos.

Mijn software 805.1 werkt bij mij op windos 7 mijn pc/lappie is 32 bit dus ik gooi de virus er af en installeer de 805.1 en ga dan in mijn auto kijken.
Ook de wifi gaat uit.

Ben ik klaar dan de instaleer ik ross tech .

kijk hier ook ff http://www.tdiclub.nl/forum32,vag-com-en-andere-obd-zaken.html


Volgens mijn is het zo een china spul maar waar kan ik dan zo een programma voor w7 64bit downloaden de bij geleverde software werkt bij mij dus niet..
 
Bovenaan Onderaan