probleem met muziekkeuze in Columbus

Huyzen

Lid
Ik heb in mijn Columbus flink wat muziek gezet. Het irritante is dat ie regelmatig midden in een album bedenkt dat ie Acda en de Munnik toch leuker vindt en dan begint ie gewoon weer helemaal vooraan (bij de A dus) met spelen. Iemand ervaring hiermee? :crazy:

van inkel

Forumguru
Ik heb in mijn Columbus flink wat muziek gezet. Het irritante is dat ie regelmatig midden in een album bedenkt dat ie Acda en de Munnik toch leuker vindt en dan begint ie gewoon weer helemaal vooraan (bij de A dus) met spelen. Iemand ervaring hiermee? :crazy:

Bij mij doet hij dat met vooruit skippen van nummers, dan springt hij in een keer naar een ander nummer (iedere keer het zelfde nummer).

renYek

Lid
Heel herkenbaar. Erg irritant. En ik zou gaan huilen als Acda en de Munnik dan voorbij kwam, maar goed: smaken verschillen ;)

MarcoO2

Forumguru
Idem. Zelfde ervaring (alleen springt hij bij mij standaard naar Greenday, ook niet logisch...).

mbles

Nieuw lid
heeft ie van mij ook. Is ook regelmatig dat de stuurbediening pas na een minuutje of zo of na een harde reset wakker wordt. Of dat de Columbus op Telefoon blijft hangen en pas na paar keer uit/aanzetten weer doet wat ik wil. CD's draai ik niet meer: als ik dat doe en de CD verwijder dan blijft het apparaat 'denken' dat de CD mist en dat je die moet terugplaatsen (dan hangt alles).

Dit is al mijn tweede Columbus, de eerste was ook regelmatig de kluts kwijt. Deze lijkt dus ook regelmatig software problemen te hebben.

Sowieso is de shuffle/random functie van MP3's erg slecht.

Bovenaan Onderaan