Probleem met CD(-wisselaar)?

MH-A

Nieuw lid

Dag allen,

Sinds een paar dagen is er ineens een probleem met onze cd speler. Voorheen werkte alles naar behoren. Nu, wilt de head-unit niet eens één cd'tje accepteren, ongeacht op welke 'plaats' je die stopt. (1 of 4 of 6 maakt geen verschil) Ik heb een video bijgevoegd waarin zicht en hoorbaar. Graag hoor ik wat jullie gedachtes zijn en, of hier een eenvoudige oplossing voor bestaat.

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

MH uit Aerdenhout
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Video werkt het best als je hem post op YouTube en de link hier post, anders is al gauw het bestand te groot.

Welke CD-wisselaar/radio heb je?
 

MH-A

Nieuw lid
Check! ga ik gelijk even doen!
Als het goed is, de 'audience' uitvoering. (double din met groen backlight display)
 

MH-A

Nieuw lid
Dat er meerdere cd's ingaan was ik mij al bewust van! Echter zijn alle cd's eruit en neemt de headuit alsnog geen cd's aan. (zie videolink bovenaan de originele post)
 

Rallye

Forumguru
@hemi24 Je leek mij niet meer de weten dat een Audience ook een wisselaar heeft - ondanks je deelname aan een discussie daarover 15 jaar geleden.
 

hemi24

Forumguru
@Rallye : juist wel; @MH-A had het vanochtend eerst over dat hij dacht dat een Stream unit was en het lukt hem niet een video te posten.
Toen ik de afbeelding van de Audience plaatste, omdat dat een unit was met interne wisselaar is, heeft hij z’n post daarna nog aangepast.

;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Rallye

Forumguru
Ah, OK. Dan was ik waarschijnlijk door de wijzigingen in de startpost (en post nr 3??) in de war.
 
Bovenaan Onderaan