Private lease enyaq

Japanese Power

Donateur
de prijs van opties en accessoires bijvoorbeeld, aanvinken verhoogt je maandbedrag, maar dat lijkt mee te vallen. Maar vermenigvuldig het eens met 48, of 60 ...
Geld dat dan niet voor alle zakelijke leaserijders. Die vaak zoveel mogelijk binnen het keasebudhet aanvinken en als het kan nog een eigen bijdrage nodig hebben omdat anders alle aanbinkbare opties er niet op zitten. M.i. Maakt dat geen enkel verschil tussen de PL rijders en hun zakelijke broertjes…
 

CharlesTucker

Forumguru
Vandaar dat ik "private" tussen haakjes had staan. maar dat was misschien niet duidelijk genoeg. Maar voor wat betreft zakelijke lease, als het binnen het toegekende leasebedrag past is het toch maar de helft (ongeveer), en alleen voor zover het opties betreft. Want opties verhogen de cataloguswaarde, en dus de bijtelling, accesoires niet. Maar goed, dit topic gaat specifiek over private lease van een Enyaq, laten we niet afdwalen.
 

OctaOcta

Actief lid
Het zou mij niet verbazen als de autofabrikanten hun verkoopprijzen daar in meerdere of mindere mate op aan gaan passen - als ze althans die dingen nog willen blijven verkopen... De verschillende belastingheffing in allerlei landen is nu eenmaal onderdeel van de lokale marktomstandigheden, dus dit zal vast invloed hebben.
Ik heb vooral het idee dat benzine auto’s erg duur worden gemaakt om de ev voordeliger te laten lijken. Moet een benzine octavia echt zoveel kosten?
 
Bovenaan Onderaan