Privacy shades / sonnyboy

turboturbo

Forumguru
Ik vond wel wat draadjes over dit onderwerp onder specifieke type skoda's, maar mijn vraag hierover is niet type-specifiek (denk ik)

Laatst moesten mijn vrouw en ik onderweg een tussenstop maken om de kleine te voeden. We bleken, nadat we geïnstalleerd waren en de kleine aangelegd was, op een soort afwerkplek te staan. Nu ben ik niet zo gauw bang, en was het nog bij daglicht. Maar prettig was evengoed anders. En volgende keer moet je maar weer zien waar je verzeild raakt... Ik merk dat er voorbijgangers onbeschaamd naar binnen zitten te loeren en vooral mijn vrouw vond dat niet prettig (kan ik me voorstellen) :(

Dus dacht ik aan zo'n setje privacy shades / sonniboy. Ik wil eigenlijk niet zo'n hele set: de achterruit bescherming hoef ik niet, alleen de zijramen (achter) zou voldoende zijn. Weet iemand of je ook oplossingen hebt, voor alleen de zijramen? Of of en hoe / waar je alleen een setje voor de zijruiten kan bestellen?

Ik weet dat je ook van die zuignap dingen kan kopen voor een paar euri, maar dat heeft vooralsnog / als dat niet hoeft niet mijn voorkeur....

Bakkertje

Forumguru
Ik zou ook voor de sunnyboy-achtige oplossing gaan. Niet alleen voor nu, maar ook voor de kleine die dan straks lekker beschut (voor de zon uiteraard) achterin kan zitten. Die set kun je gewoon in verschillende samenstellingen bestellen (met of zonder achterruit).

Bij de borstvoeding van onze kleintjes heeft mijn vrouw het kind aangelegd en vervolgens er een hydrofiele luier eroverheen, niemand die iets ziet. Ik kan me overigens voorstellen dat het op een dergelijke plek toch net effe anders is ;)

Wel top trouwens dat je vrouw borstvoeding geeft! (zijn er tegenwoordig nog maar weinig dit dat doen..)

darkprojectx

Forumguru
Privacy shades inderdaad aanschaffen. Kies je zelf welke je erin zet. Schrik je je ook nooit rot als weer eens een zuignapje spontaan los laat. Je kunt ze ook binnen twee minuten plaatsen en weer eruit halen (in geval je ze in de donkere dagen er niet in wilt hebben).

EdK

Forumguru
De dealer verkoopt ze ook per raamsoort
deze zijn van sonniboy
Maar dan ben je vaak netzoveel kwijt dan als je op internet voor komplete set kwijtbent !

En achterraam is ook prettig in vakantietijd en je wagen vol met spullen ligt
Ziet men niet zo erg makkelijk wat je te bieden hebt !

turboturbo

Forumguru
Bedankt voor de tips! Ga idd toch eerst maar eens bij de dealert informeren. Mogelijk scheelt dat toch in de kosten (gezien ik de achterruit niet nodig heb; ik leg nooit spullen op de hoedenplank) maar zoniet dan bestel ik wel een set. Heb ze voor vanaf 85,- euro gezien...

djmshell

Senior Member
Gisteren zelf ook maar Sonniboys besteld voor in onze faab. Op de vakantie geregeld in de volle zon gereden met de kleine achterin en ondanks de sunset optie had mijn dochtertje geregeld erg last van de zon op haar snoetje. Dus maar eens bij een dealert aldaar langs gegaan of ik ze daar kon bestellen en wat ze kosten:

120,- voor de portieren incl btw
90,- voor de ramen in de laadruimte incl btw

79,- voor de achterklep incl btw

Slik. :smiley29:

Dus maar eens op het internet gaan kijken..

en Komplete set Sonniboys op de kop getikt voor €160,-
Worden als het goed is vandaag afgeleverd.

Dus weer een projectje..

djmshell

Senior Member
inderdaad...

:ot: vanmiddag ook gelijk naar aanleiding van het zien van de paraplubak bij de O2.
aan mijn eigen kofferbak afscherming een aanpassing gemaakt om daar mijn paraplu bij op te bergen. :ot:

djmshell

Senior Member
zitten gemonteerd. echt fluitje van een cent.

zijn er hier ook mensen die in de knoei kwamen met de bedrading van de achterruit verwarming. Deze worden bij mij wat verbogen/ naar buiten gedrukt.

Verder zit alles er super strak in.....

Bovenaan Onderaan