Prijzen

Rosinfield

† In Memoriam
Net eens even uitgezocht wat mijn auto in Duitsland zou kosten; zou me 1090 euro gescheeld hebben. En dan te bedenken dat ook de wegenbelasting en verzekering daar veel goedkoper is!
 

EdK

Forumguru
HEb je ook werkelijk naar alle accesiorres gekeken die hier en in duitsland er standaard inzitten ?
Want zat een week of wat ook eens te kijken op een duitse site en bemerkte bv bij de ambition dat de climatronic in nederland standaard is in de ambition maar in duitsland een optie.
En zo waren er nog wel wat dingen.
Ben niet het verschil gaan uitrekenen maar kreeg de indruk dat het met de ambition niet veel zou gaan schelen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, dacht het wel. Daar heb je de active en moet je 1100 voor A/C er bij optellen.
Fred: heb daar idd wel eens aan gedacht, huizen zijn ook goedkoper n.l.
 

EdK

Forumguru
Hou alleen met één gezegde altijd rekening !!

Het gras aan de overkant lijkt altijd groener !!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, ik weet het nog van de Hollandse Luchtmacht-Siedlungen (geleide wapens) destijds.
Vrees ook dat ik er niet zo zou kunnen aarden.
 

Jerrie

Lid
Aantal collega's zien verhuizen naar Duitsland.
Toch ook een aantal die weer terug zijn gekomen, of graag willen, maar het huis niet kunnen verkopen.
Meestal zijn dat gezinnen met jonge kinderen.
 

EdK

Forumguru
GGW 3, GGW 5 en je had er nog een
2 waren er vaste plekken en de andere was degene die steeds verplaatste
 

Rosinfield

† In Memoriam
12. Ik ging er regelmatig heen met een collega om de kindertjes te testen ivm schoolkeuze-advies. Altijd dolle pret! Werden we zeer gastvrij onthaald door de schoolhoofden.
 
Bovenaan Onderaan