Prijzen Fabia combi II

Atria

Actief lid
Ik zag op www.skoda.at dat de complete prijslijst bekend is voor de Fabia Combi II in Oostenrijk. De Combi is daar tussen de 400 en 500 euro duurder als de HB. Dat zal hier dan denk in niet zoveel anders zijn. Ik ben benieuwd wanneer de Nederlandse importeur de prijzen en uitrustingsspecs bekend gaat maken. In oostenrijk kan hij vanaf nu ook besteld worden.

Gr Hans
 

LenK

Forumguru
Lijkt me optimistisch. Alles is hier zoals gebruikelijk een stuk duurder. (Opties zijn bijvoorbeeld in NL ong 25% duurder dan in AT oa door BPM en de PON toeslag)

De huidige F1 verschillen zitten tussen de 600 en 750, dus ik gok eerder dat het daar op uit komt.
 

Hetzer

Forumguru
Wat? heeft Pon er een in de Showroom staan?

Ja, ik hoorde bij de dealer, dat Pon er al 1 heeft,
Ik weet niet of hij in de showroom staat , ik denk het persoonlijk niet, misschien dat hij gebruikt word om het dealer personeel er al mee kennis te laten maken???
 

Fabia

† In Memoriam
Zo had de skoda dealer in Dordrecht al een Roomster in de showroom staan lang voordat íe officieel geintroduceerd werd in nederland. Ben daar toen nog speciaal gaan kijken.
 

Fabia

† In Memoriam
Volgens de verkoper bij Rijnwoud wordt de meerprijs iets van €800,-. Ik kreeg van hem alvast de duitse folder over de Fabia Combi mee. Erg leuk om eens door te kijken, er staat ook een Fabia Combi in met verchroomde dakrails. Staat erg mooi moet ik zeggen.
 

Hetzer

Forumguru
Volgens de verkoper bij Rijnwoud wordt de meerprijs iets van €800,-. Ik kreeg van hem alvast de duitse folder over de Fabia Combi mee. Erg leuk om eens door te kijken, er staat ook een Fabia Combi in met verchroomde dakrails. Staat erg mooi moet ik zeggen.

toch een aardige vent he!!!, die verkoper van Rijnwoud
 
Heeft iemand al gehoord wanneer hij te bestellen is.

Ik moet in Januari een nieuwe lease auto bestellen en ik hoop dat hij dan al te bestellen is. Anders zal ik moeten uitwijken naar een ander merk.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik begreep van de verkoper van Rijnwoud dat ze er al eentje zelfs verkocht hebben. Dus je moet 'm nu al kunnen bestellen.
 
Ik heb bij de dealer een tijd geleden een verzoek gedaan om mij te bellen als hij te bestellen is, Maar nog niets gehoord.
Ik zal ze dan maar eens deze week een belletje geven.

Dankje,
 
Bovenaan Onderaan