Powerbox

Heb je een powerbox in je Pompverstuiver , Commonrail of toch maar chiptuning ?

• Ja ik heb een powerbox in mijn pompverstuiver en werkt prima.

Stemmen: 2 5,7%
  • Ja ik heb een powerbox in mijn commonrail diesel en werkt prima.

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja ik heb een powerbox in mijn pompverstuiver en werkt SLECHT.

• Ja ik heb een powerbox in mijn commonrail diesel en werkt SLECHT.

• Nee ik heb geen vertrouwen in powerboxen maar heb wel chiptuning gedaan.

Stemmen: 12 34,3%
  • Nee ik doe niet aan tuning (in welke vorm dan ook).

Stemmen: 21 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    35
  • Opiniepeiling gesloten .
Hierbij een kleine enquete om te kijken hoeveel mensen nu eigenlijk met een zogenaamde "powerbox" rondrijden. Ik ben zelf namelijk zeer benieuwd naar dit fenoneem (maar ben een beetje huiverig om hem aan te schaffen).

Ook mag men hier de eigen ervaringen achterlaten.

(optie : Nee maar ik denk er wel overna vergeten sorry :tongue: )

Tallguy

Forumguru
Verplaatst naar Onderdelen van derden

Ik begrijp je laatste optie ook niet, evenals ik niet je toevoeging in de bericht snap over het nadenken.

Je wilt ervaringen, dan zijn die twee opties toch helemaal niet interessant?

Voorts...heb je al zelf gezocht via de zoekfunctie voordat je een poll ging maken? Ik vermoed nl van niet.

skodaoctavia2

Actief lid
ik heb drie jaar lang gereden met een polo variant tdi 110 pk uitvoering (1999) AFN moter
drie jaar lang probleemloos gereden met de powerbox. heb hem op 75% ingesteld. geen last van roet gehad. reedt als een raket.
voor de octie die ik nu heb wordt het toch een chippie. komt voornamelijk om dat deze nog in de fabrieksgarantie zit en deze gewoonweg te kostbaar is.

Verplaatst naar Onderdelen van derden

Ik begrijp je laatste optie ook niet, evenals ik niet je toevoeging in de bericht snap over het nadenken.

Je wilt ervaringen, dan zijn die twee opties toch helemaal niet interessant?

Voorts...heb je al zelf gezocht via de zoekfunctie voordat je een poll ging maken? Ik vermoed nl van niet.

Ik was gewoon benieuwd hoeveel commonrail diesels (1.6) er met een powerbox rondreden en of dit een betrouwbare techniek is tegenwoordig. De zoekfunctie wel gebruikt natuurlijk maar dit gaf alleen maar oude informatie en veel " negatieve" verhalen van mensen die hem gebruikt hebben icm een pompverstuiver.

Ik twijfel namelijk zelf of ik een powerbox ga aanschaffen of chiptunen (wanneer mogelijk). Ik heb wel een positief aantal posts gezien in het "oude 1.9 of 1.6cr" topic,

En die laatste " optie" was voor de volledigheid natuurlijk,

Huub

Exciter

Administrator
Juist heel goed, dat je de laatste optie had gemaakt. Een poll moet altijd de mogelijkheid bieden voor IEDEREEN om te stemmen. Dus ook de mensen, die niets met het onderwerp doen.
Anders gaan ze namelijk stemmen op iets, wat ze niet menen.

Bovenaan Onderaan