Powerbox JDE - waar box netjes plaatsen?

Goedendag,

Ik heb sindskort een prachtige Octavia combi 1.6 TDI Greenline uit 2014 en daarbij is los de powerbox geleverd. Deze is getuned door JDE en bon etc is aanwezig. Nu zit er wel een handleiding bij om de kabelboom aan te sluiten maar ik vraag me af hoe ik de box zelf netjes weg werk? Zijn er misschien mensen die ook zo'n powerbox hebben en wat foto's willen delen om te laten zien hoe hij bij jullie netjes is weggewerkt?

Hartelijk dank!

Bedankt voor deze gedetailleerde foto. Ik zoek echter meer een overzichtsfoto van het motorblok en de plaatsing van de box.

Ik heb de module netjes geïnstalleerd maar de auto heeft nu meer moeite met starten en het start/stop systeem geeft een storing. Verder rijdt hij wel prima maar ik heb toch besloten hem er uit te laten. Is er nog een markt voor de powerbox of zijn ze auto gebonden en heeft het geen zin om ze los te kopen/verkopen?

Fijn weekend!

Rosinfield

† In Memoriam
Dat hoort echt niet en dan klopt er iets niet. Als het een jd box is, is het ook geen powerbox maar een externe ecu. De software is lijkt mij alleen geldig voor een bepaald motortype

dj.verhulst

Forumguru
Ik heb de module netjes geïnstalleerd maar de auto heeft nu meer moeite met starten en het start/stop systeem geeft een storing. Verder rijdt hij wel prima maar ik heb toch besloten hem er uit te laten. Is er nog een markt voor de powerbox of zijn ze auto gebonden en heeft het geen zin om ze los te kopen/verkopen?

Fijn weekend!

waarom ga je er niet mee terug ??

Ik heb JDE gemaild en heb netjes bericht gehad over hoe het op te lossen. Er zat een Duitse installatie handleiding bij en daarop stond niet vermeld dat er 1 mannetjes/vrouwtjes connector makkelijk verkeerd om geplaatst kon worden. Dit had ik dus blijkbaar gedaan. Via de engelse handleiding waarop dus duidelijk een extra toelichting bij het aansluiten van de nokkenas sensor stond heb ik nu alles goed werkend. :thumbsup:

Bovenaan Onderaan