Positie stekker aansluiting Octavia combi iV

BcB

Forumguru
Dag forumleden, zou iemand mij kunnen helpen en vertellen wat de afstand is tussen de neus en de ehh “stekker klep” van de auto?

Als ik dit weet kan ik de positie netjes aftekenen voor montage van de laadpaal cq wallbox aan het huis.

Bij voorbaat dank!
 

Bijlagen

  • 1B4BC0DB-6CA4-4A00-9F65-C73A7C69809F.jpeg
    1B4BC0DB-6CA4-4A00-9F65-C73A7C69809F.jpeg
    94,3 KB · Weergaven: 30

Canon-Eye

Forumguru
Je kunt veel informatie halen uit de maatschetsen die vast wel ergens te vinden zijn (brochure, website, instructieboekje, ...):
Tel een halve wieldiameter op bij de overhang aan de voorzijde en dan ben je er praktisch al.
Het zal niet op de laatste centimeter aankomen, toch? Of ga je de wallbox een stukje verplaatsen als je volgende auto net een haartje anders is geconfigureerd?
 

Ramonq

Senior Member
Vanaf het hart van de stekker ongeveer 1 meter en 25 centimeter tot de neus van de auto.

Je wil de laadpaal tegenover de laadklep hebben denk ik?
 

BcB

Forumguru
Ja natuurlijk komt het niet op een cm aan Canon-Eye. Heb veel maatvoering gevonden op internet, maar dit kon ik helaas niet vinden. Dacht vragen staat vrij alvorens de boor er in gaat binnenkort.
 

BcB

Forumguru
Maar waarom wil je het weten?

Het gaat mede om het beeld van de camera positie van de oprit zodat de hele auto in beeld staat, het begin van mijn meetpunt. Dank voor de maatvoering, nu kan ik dit mooi uitmeten.
 
Bovenaan Onderaan