Portier achter niet op slot

timdejonge

Actief lid
Sinds kort gaat het rechter achterportier niet meer mee op slot bij het afsluiten van men auto….. iemand enig idee waaraan dit kan liggen ?
Ik hoor wel nog een klik…..

Tees

Donateur
Iets meer info zou prettig zijn: alleen met de afstandbediening, of ook als je de sleutel in t slot steekt? Werkt vergrendelen van binnenuit (centraal danwel alleen die deur)?

Kan electronisch zijn (kabelbreuk, slechte aansluiting, etc) maar t kan ook t slot zelf zijn.

Hoi Tim, ook toevallig. Had afgelopen weken precies hetzelfde. Bij mij hoorde ik steeds geklik (met name bij lage snelheden) omdat de centrale vergrendeling geen correct signaal terug kreeg. Voor mij gelukkig nog in de (Bovag) garantie. Ze hebben bij mij gisteren een nieuw slot geplaatst (rechtsachter). Nu gaat het weer prima. Mocht het toch terugkomen dan zijn er volgens de garage 2 mogelijke/waarschijnlijke problemen: 1) kabelbreuk in de kabelboom in het portier rechtsachter, of 2) een defect in de module die vanuit de bestuurdersdeur alle portieren aanstuurt. Dat schijnt ook voor te komen.

Snitser

Actief lid
Ook gehad, slot was het probleem. Na vervanging nooit geen problemen meer. Slot via ebay, scheelde ook enorm in de kosten.

Bovenaan Onderaan