Porsche Cayman sneller dan GT3

JeSko

Forumguru
De Cayman, .. voor velen de ideale instap Porsche, voor anderen niet de naam Porsche waardig, tot voor "kort" denk ik, nu wilt iedereen de, tussen haakjes nieuwe, Cayman GT4 RS, want deze beschikt nu ook over de legendarische 4.0 6cylinder met 500 pk en 450 nm koppel .

De wachtlijsten zijn hierdoor al enorm, en geen enkele word jong tweedehands verkocht voor minder dan de basisprijs van 141.000 euro, neen... Vanaf 200.000 mag je tellen.

Onderstaande video laat zien waarom, ze hebben deze generatie Cayman niet alleen steengoed gemaakt, maar ook ( per ongeluk?? ) beter dan zijn duurdere broer de GT3, oeps.

Enjoy!

* ps: wat een bruut cockpit geluid in die Cayman :love: :love: :love:

 

leon-cupra

Forumguru
Het echte feest begint bij 7000rpm. Doe dat op de openbare weg en je zit in een paar seconden aan de snelheid “rijbewijs voor zeer lange tijd kwijt”.
Puur circuitbeest dan.

Zag tijdje geleden een youtubet die zijn gt4rs weg deed voor een 992 omdat het geluid als daily niet te doen was. Blijkbaar zit er een aanzuiging van iets aan de kant van de bestuurder waardoor het niet aangenaam rijden is in de cockpit.

Maar … zet hem gerust maar op de oprit .. voor een jaartje ofzo.
 

sitechris

Donateur
Ik heb idd ook gelezen dat het geluid binnen mss wel te heftig is. Dat is natuurlijk wel een dingetje. Dan wordt een enkeltje Oostenrijk onmogelijk zonder paracetamolletjes ;)
 

MarcoO2

Forumguru
Wat een waanzinnig apparaat. Zou er, voor erbij, wel blij van worden ;)

Van dat met 300 km/h op een tweebaansweg langs een nederlander knallen en het bedienen van de telefoon met 300 km/h word ik dan weer wat minder vrolijk.
 
Bovenaan Onderaan