Pon versus VW AG, kastje naar de muur.

FredV

Banned
Heb een paar maanden geleden gemaild naar Pon over een idee dat ik had. Kreeg na nabellen over stand van zaken, bericht dat ik zelf maar contact met VW Wolfsburg moest opnemen.
Dat dus gedaan, kreeg per omgaande bericht terug dat zij over t idee info bij Pon moesten inwinnen.
In 't weekend VW gemaild wat stand van zaken is.
Kreeg vandaag dit antwoord:

Ref.-Nr.:VW-2010/07-015354

14 September 2010

Sehr geehrter Herr Verbaan,

vielen Dank fuer Ihre Nachricht.

Wir bedauern sehr, dass Sie noch nichts von unserem zustaendigen Importeur gehoert haben. Die Gruende dafuer sind uns leider
nicht bekannt.

Wir bitten um Ihr Verstaendnis dafuer, dass wir die Anliegen aller unserer Kunden nicht von einer zentralen Stelle aus
bearbeiten koennen.

Da der Importeur fuer Ihr Anliegen zustaendig ist, werden wir Ihre Anfrage erneut an ihn weiterleiten, mit der Bitte, sich ohne
weitere Verzoegerung um Ihr Anliegen zu kuemmern und Kontakt mit Ihnen aufzunehmen.

Mit freundlichen Gruessen aus Wolfsburg
i.V. Michelina Lauriola Maenza i.V. Irena Weisbarth

Volkswagen AG
38436 Wolfsburg
Tel +49 (0) 1805 865579*
Fax +49 (0) 1805 329865*
Mail to kundenbetreuung@volkswagen.de
Homepage http://www.volkswagen.de

Is dit nu echt helemaal van t kastje naar de muur worden gestuurd of niet????
Ben benieuwd of Pon nu wel naar mij reageert!

EdK

Forumguru
Hier wordt PON op een nette manier op zijn nummer gezet, maar dat idee maakt me wel erggg nieuwsgierig !

corsaar

Senior Member
Hierbij ontwikkel je een gevoel van onmacht wat in sommige gevallen
leid tot agressiviteit nu ben ik daar bij jou niet zo bang voor,maar het lijkt
wel op vechten tegen de bierkaai." Pon en zijn arrogantie" Opel was ook jaren nummer 1
en nu weggezakt naar de 5 de plaats. Door zo'n zelfde houding.

FredV

Banned
Tsja, de ervaring die ik met de contacten met Pon heb gehad, zijn inderdaad bedroevend.
Die met Volkswagen Ag in Wolfsburg echter vele malen beter.
Zij reageren haast per omgaande en ter zake.
Maar ja, dat is die deutsche Gründlichkeit zullen we maar zeggen...
Die overigens zo'n 20 jr geleden tov onze holllandse nuchterheid wel schrijnend afstak toen ik daar in Wolfsburg in de fabriek voor de zaak daar was.

Wat het idee betreft, dat betreft een besparend idee als men op een slimme manier informatie aan elkaar kan koppelen.

Maar duidelijk is in ieder geval dat VW Wolfsburg WEL klantvriendelijk is.
Tot nu toe kreeg ik haast per omgaande to-the-point- antwoord

bobby45

Actief lid
pon buik van vol

Verwonder mij niks.

lpg op tsi 1.4 geen probleem maar bij pon.
schijnt dat Vialle alle medewerking krijg van uit de vag groep.

maar daar wil pon niks mee BIZAR
pon geeft niet thuis:(

hemi24

Forumguru
Ben benieuwd of er nu wel een serieus antwoord komt uit Leusden...

Hou ons op de hoogte zou ik zo zeggen!

Captain Hook

Forumguru
@FredV: je krijgt dan weliswaar een antwoord van VW, maar je schiet er ook niks mee op. Dus wat is het verschil met Pon, die helemaal geen antwoord geeft?

In beide gevallen is het resultaat nul. :icon_smile_dead:

Mijn ervaringen met zulk soort bedrijven is dat ze je te woord staan zolang de koop nog niet gesloten is, c.q. ze direct financieel gewin zien. Maar zodra je getekend hebt, is het over. Vriendelijk wordt je afgewimpeld en that's it.

FredV

Banned
@Captain Hook.
Dat kan zijn, bij de aankoop van een product.
Ik heb het hier niet over het verkoopkanaal maar over een ander communicatie kanaal.
Feit is dat VW direct reageert en dat is al heel wat, zelfs op mijn reclamatie en Pon niet.
Bovendien trekt VW het bij Pon na en als ik niets van Pon hoor, trek ik wederom bij VW aan de bel.
En ja, ik ken uit persoonlijke ervaring (heb geregeld met Wolfsburg contact gehad en werkbesprekingen daar gehad) de arrogantie van Wolfsburg. Het Amerikaanse avontuur is mede daarom mislukt, omdat alles AUF DEUTSCH moest. Moet je dus niet bij die Amerikanen mee aankomen.

Ik wacht af...

Bovenaan Onderaan