Polo vanaf 2014

EdK

Forumguru
Als jij auto's gaat kijken dan ga ik naar andere motorfiets kijken.......... :koffie:

Rallye

Forumguru
Als ik de foto’s zo kan vergelijken lijkt die in de polo bijna 2 keer zo groot kwa scherm. De eis loslaten kan ook en dan aftermarket iets monteren.
Op de foto van de Fabia die je post staat volgens mij een Swing. Dat is een radio, geen navi. Dus met een kleiner scherm. Amundsen en Columbus hebben als MIB2 een scherm van dezelfde grootte, maar de Columbus is nooit geleverd in de Fabia. Wellicht ook niet in de Polo?

Kanerr

Forumguru
@Arjan1985 Ik deel je mening hoor dat de 'kleine' scherm van de Fabia echt prielig oogt vergeleken met die van de Polo of de grote versie. Toen we voor mijn zusje aan het zoeken waren was dat voor mij ook een pre, groot scherm en knoppen op het stuur :)

Vooral als je geen haast hebt zou ik zeker van zijn dat die opties erop zitten, net als bijvoorbeeld parkeersensoren achter. Het is gewoon fijn als het erop zit :)

Arjan1985

Forumguru
Eens, dat zijn twee verschillende dingen.

En zoals altijd wordt het budget opgerekt.
We hebben besloten voor een Polo te gaan met bouwjaar 2018 met ongeveer 200k tot 230k km’s.
Vandaag gebeld naar een garage in Den Haag om te kijken bij een Polo 2018 model. Een Beats model met subwoofer en veel speakers :D maar helaas. Verkoper meldde dat deze net verkocht was.
Dat vonden we beiden heel jammer.
Nu wachten we tot er weer 1 voorbij komt die aan de voorwaarden voldoet.

Bovenaan Onderaan