Plastic kapje/reflector voor knipperlicht spiegel

Hoi allemaal,

Ik heb een Skoda karoq uit 2019 en er mist een stukje plastic bij mij spiegel (iemand een idee hoe je dit noemt?). Het knipperlicht is wel gewoon zichtbaar.

Ik ben bij een garage geweest en die zeiden dat heel de spiegel vervangen moest worden. Het lijkt mij gewoon iets wat je er zo in kan klikken.

Weet iemand waar ik die vandaan kan halen?

Ik heb foto’s toegevoegd van beide spiegels zodat jullie begrijpen wat ik zoek.

Alvast bedankt,
 

Bijlagen

  • IMG_3266.jpeg
    IMG_3266.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 48
  • IMG_3265.jpeg
    IMG_3265.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 48

Rallye

Forumguru
Geen idee of nu juist dat stukje een apart onderdeel is of niet (of hoort het aan het knipperlicht te zitten en is het afgeknapt) , maar anders zou je ook een naar dynamische knipperlichten kunnen kijken. Die zijn (niet van Skoda) overal te koop en hoeven niet duur te zijn. Als het wel een apart onderdeel is heb je daar natuurlijk niets aan.
 

Tees

Donateur
Zo te zien is dat onderdeel van het knipperlicht zelf, en dat is artikelnummer 565949102 (bij PR-code KA6 nog met een A erachter). Kost maar iets meer dan €30 bij de dealer volgens ETKA.
Een hele nieuwe spiegel is iig níét nodig...
 

Antera

Donateur
Dit was ooit er wel deze hoort er namelijk in te zitten en is onderdeel van het knipperlicht. Met montage of misschien iets raken breekt dit stukje wel eens af. Nieuw knipperlicht kopen en monteren en klaar,. Ik kan dit ook verzorgen
 

dev

Nieuw lid
Heb je het inmiddels opgelost?

Bij mijn octavia is hetzelfde stukje zojuist kapot gegaan in de wasstraat..
 
Misschien is het bij mij ook wel bij de wasstraat gebeurt.

Ik heb het nog niet verholpen maar een vriend van mij heeft zijn knipperlichten door dynamische knipperlichten vervangen (in zijn geval een Seat). We gaan bij mijn auto hetzelfde doen! Is niet heel ingewikkeld en hij heeft ervaring.
 
Bovenaan Onderaan