Pioneer HD-1BT

473.gif

In mijn nieuwe octavia BE krijg ik een HD-1BT van Pioneer. Heeft iemand hier ervaringen mee? Schijnt het neusje van de zalm te zijn op CAR entertainment/navigatie.

Bijlagen

• 45204-frontshotavichd1bt_large.jpg
    45204-frontshotavichd1bt_large.jpg
    79 KB · Weergaven: 54

ad5000

Actief lid
Geen enkele ervaring, maar wel behoorlijk nieuwsgierig wat zoiets mag kosten (inlusief Quadlock verloop naar ISO en aanpassing van het Skoda naar dubbel Din frame).

Ik heb de x1bt...bijna hetzelfde.
Het werkt enorm plezierig!!
Ik heb er een target Xtream 80gb harde schijf aanzitten, een 10.4inch dakscherm,een 10cd wisselaar,een digitale tv-tuner.
Alles werkt snel en fijn. De dubbeldin was mij iets te duur, maar achteraf gezien had dit weer niets uitgemaakt als je ziet wat ik er verder bij aangesloten heb.
Maar goed je hebt een erg mooi en gebruikersvriendelijk systeem aangeschaft

Kun je harde schijf er dan uithalen ofzo? Trouwens de prijs was 2200 euro! Prijs voor Nexus en cd wisselaar lag op hetzelfde niveau. Was een tip van de dealer!

Werkt de telefoonfunctie ook goed? Op het forum bij pioneer veel klachten over de geluidskwaliteit van de telefoonfunctie. echo en dat soort dingen. Hier ook last van?

telefoonfunctie werkt perfect!!
harde schijf kan er bij de dubbeldin niet uit!
dit gebruikt het apparaat voornamelijk voor navi files

Dey

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: nico_octaviaBE</font><hr />

Werkt de telefoonfunctie ook goed? Op het forum bij pioneer veel klachten over de geluidskwaliteit van de telefoonfunctie. echo en dat soort dingen. Hier ook last van?

[/ QUOTE ]

Volgens mij is daar een update voor uitgekomen die te verkrijgen is bij de Pioneer servicepoints.

Mooi apparaat hoor, maar is de taal in het Nederlands in te stellen en hoe is het geregeld met de update van de kaarten?

MrScratch

Nieuw lid
Ik heb hem ook besteld in de Octy BE. Ga hem morgen ophalen. Overigens koste hij bijna 3000 euro inclusief inbouw en alles met als extra optie de ipod connector erbij. Gelukkig paste het allemaal in het leasetarief, dus kostte mijzelf vrij weinig.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dey</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: nico_octaviaBE</font><hr />

[/ QUOTE ]

Volgens mij is daar een update voor uitgekomen die te verkrijgen is bij de Pioneer servicepoints.

Mooi apparaat hoor, maar is de taal in het Nederlands in te stellen en hoe is het geregeld met de update van de kaarten?

[/ QUOTE ]
Taal is ook in Nederlands in te stellen. Voor zover ik weet heb je het eerste jaar recht op udpates van nieuwe kaarten. Standaard zijn 23 landen op straatniveau geïnstalleerd.
489.gif
489.gif
489.gif
489.gif

tuppertrut

Nieuw lid
Hoe zit het met de beveiliging (afneembaar frontje)? Is natuurlijk een leuk hebbedingetje als ie altijd in het zicht zit.

Post eens wat foto's als je je auto hebt. Ben benieuwd hoe mooi het ingebouwd wordt. Apparaat is zeker heel mooi.

MrScratch

Nieuw lid
Een afneembaar frontje erop? Heb ik nog niet gezien, volgens mij zit er helemaal geen afneembaar frontje aan.

Ik heb hem nu 2 dagen. Bevalt uitstekend, alleen de echo via de telefoon heb ik ook enorme last van. Ga maandag meteen met Pioneer bellen voor die update. 3000 euro en dan een echo is echt te belachelijk voor woorden.

Ik wilde eigenlijk voor de AVIC-X1BT gaan, maar door dit draadje ligt mijn interesse nu vooral bij de AVIC-HD1BT. Wat een geweldig apparaat is dat zeg.

Dey

Actief lid
Die problemen van flatcables zijn volgens mij alleen van toepassing op de AVIC-X1 systemen, ik lees op het forum nog weinig over de HD-1BT.

P.S. Zijn de afbeeldingen al onderweg? Ben erg benieuwd namelijk
laugh.gif

P.S.S. Geen antidiefstal beveiliging op z'n duur apparaat, ik durf mijn auto dan niet meer uit het oog te verliezen...

Bovenaan Onderaan