Pim met zijn Skoda Fabia II Combi 1.6 2008 op LPG

Hallo allemaal,

Zoals gevraagd en wel wordt gewaardeerd stel ik mijzelf eerst even voor.

Ik ben Pim uit Delft, ondertussen 30 jaar op deze wereld en werk als elektrisch engineer bij een bedrijf waar ik automatische melkrobots ontwerp. Een hele mond vol maar een heerlijk vak! De ene dag op kantoor en de andere dag met de hakken in de stront op een boerderij om mijn ontwerp in de praktijk te "testen".

Afgelopen weekend heb ik een Fabia II combi uit 2008 aangeschaft op LPG. Het moest en zou een Fabia worden en ook een combi. Lekker veel ruimte en een degelijk auto, ik waardeer de bang for buck mentaliteit van Skoda :). Ook mijn broertje rijdt Fabia maar dan ééntje van de eerste generatie, ik heb hem al veel geholpen met onderhoud en ook wat reparaties uitgevoerd. Het zijn heerlijke auto's om aan te sleutelen omdat je overal nog bij kunt en die van mijn broertje heeft zich ondertussen ook dubbbel en dwars bewezen(6 jaar en bijna 300.000 met een 1.2 3cil zonder noemenswaardige gebreken). Alleen een paar bobine pennen maar die ligt ondertussen als grijpvoorraad achterin.

Ook sleutel ik graag in mijn weekenden aan mijn DAF 44 uit 1974, geen Skoda maar wel Nederlands trots.

Al met al hoop ik veel plezier te gaan beleven aan mijn eigen Fabia al rijdend en ook wat sleutelend. Het zal een stuk betrouwbaarder en beter klussen zijn dan mijn Clio II waar ik nu net vanaf kom...

Ik spreek jullie graag snel op het forum! Ik heb al een paar vragen paraat !
 
Laatst bewerkt:

Duijzer

Donateur
Welkom op het forum! En barst maar los met je vragen, of kijk eerst even rond of die vraag al niet ergens op het forum gesteld is.
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Pim, heb je ook een foto van de F2? Als je al ervaring hebt met de F1 van je broer, zul je ook zien dat er veel zaken vergelijkbaar zijn tussen de F1 en F2.
 
Bovenaan Onderaan