Pijlen navigatie bij Android Auto

Rhodez

Actief lid
Sinds deze week krijg ik als ik navigeer via Android Auto de eerste aanwijzing met pijl ed boven het stuur te zien. Helaas blijft dat niet voor de verdere rit. Hebben jullie dit ook? Is Google misschien toch aan het testen om dit via Android net als bij Apple Kaarten via Carply te laten werken?

Rallye

Forumguru
Bij CarPlay heeft Maps dat inmiddels ook. Bij mij werkt dat goed - ook de rest van de rit.

jesse_s93

Forumguru
@Rhodez met welke app navigeer je via Android Auto? Mijn vriendin gebruikt Android Auto en de pijlen via Google Maps zijn al vanaf dag één dat we deze auto hebben zichtbaar, de gehele rit. Voor Carplay wordt Google Maps nu ook geactiveerd, trapsgewijs. Wellicht dat niet alle apps op android auto het ondersteunen?

Rhodez

Actief lid
Dat is interessant. Ik navigeer zowel via Google Maps als via Tomtom Go. Maar bij beide alleen de eerste bocht zichtbaar.

nlpvdo

Lid
Ik heb hetzelfde. Alleen de eerste aanwijzing is zichtbaar en daarna niet meer. Ik gebruik Google Maps en Waze als navigatie apps met Android Auto.
Ik merk wel dat als ik in de virtuele cockpit even naar de kaart ga en dan weer terug, dan zie ik de aanwijzing weer even verschijnen.

Ik had vorige week een Fabia als leenauto waar het wel werkte met Android Auto.

Bovenaan Onderaan