Photoshoppen Fabia...verlagen graag

Tallguy

Forumguru
Kan iemand die erg goed en handig is met bijv Photoshop mijn Fabia proberen te 'verlagen'? De auto staat nl nogal hoop op z'n pootjes en we willen graag zien hoeveel het qua uiterlijk scheelt als de auto zo'n 30 a 35mm verlaagd wordt.

We zijn erg benieuwd!! Alvast onze dank!! /forum/images/graemlins/545.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Hetzer

Forumguru
foto shop is toch niet net echt!!!!!,en ik ben er ook niet zo goed in!!!

dit is een close -up van mijn verlaagde voorkant!!

Bijlagen

• 23829-Kopie van 100_1106 (450 x 460).jpg
    23829-Kopie van 100_1106 (450 x 460).jpg
    63,6 KB · Weergaven: 30

Hetzer

Forumguru
en de achterzijde, een tijdje geleden gemaakt nog met mijn 15 inch winterbanden..

Bijlagen

• 23831-Kopie van DSC00248 (365 x 462).jpg
    23831-Kopie van DSC00248 (365 x 462).jpg
    46 KB · Weergaven: 30

Hetzer

Forumguru
Dit is het verschil met 30MM verlaging , en ik denk dat het met jou 16 inch velgen nog mooier staat!!!!!! en beter rijdt /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Tallguy

Forumguru
Ik vind de photoshop van Murzeltje wel goed gelukt. Ik kan het helaas niet helemaal goed zien op die van MMM (plaatje net niet groot genoeg).

Nu maar eens wachten tot ik met Michael kan afspreken of te ervaren hoe het rijdt /forum/images/graemlins/smile.gif

Tallguy

Forumguru
beetje errug laag /forum/images/graemlins/wink.gif

Beetje pimpen is wel leuk trouwens. Kan je 'm weer iets hoger zetten en wat skirts of mooi klein spoilertje?

MMM : weetik, zat me te vervelen, en ik denk ik ga 's kijken wat ik er nogm eer van kan maken /forum/images/graemlins/smile.gif

@ Kensei: als ik nog ff tijd heb dan kijk ik wel ff...

SkodaMan

Actief lid
Ik ben niet zo goed in foto shoppen maar is dit wat?

23863-verlaagde_fabia_c_FF.jpg

Mau

Lid
hahaha, lijkt wel mijn 2e auto citroen 2cv die door zn chassis is gezakt!!! geen geintje....

leuk hoor...

Hier een 'gepimpte' Fabia,
- Kleur aangepast
- Verlaagd
- Carbon Fibre spiegel (niet erg goed gelukt)
- 'smooth' achterportier (haastklusje)
- Getinte ramen

Dutch4x4

Senior Member
Ik mis alleen de taartschep nog, Murzeltje... Verder heul cool! /forum/images/graemlins/wink.gif

Idiote kleurtjes insmeren vind ik ook altijd lachen. Echt elke nette auto ziet er dan meteen überfout uit.

mjah wat betreft die taartschep.. ik ben beter in het aanpassen van bestaande onderdelen dan in het er aan plakken van nieuwe onderdelen /forum/images/graemlins/smile.gif maar.. 'k zal het 's proberen :0

Bovenaan Onderaan