Heb mijn XDA ingebouwd met de brodithouder (centermount) en proclip. Kosten 60 euro bij PDAPLUS.
Even plaatjes van geschoten, misschien handig voor de mensen die het nog willen gaan doen. Ben er ongeveer een uurtje mee bezig geweest, achteraf is het in een 1/2 uurtje te doen.
Ik heb hier het piepschuim eruit gehaald zodat ik min of meer met mijn hoofd op de mat naar boven kan kijken, richting opbergvakje op het dashboard.
Vanaf boven heb ik de gps kabel (met RJ11 stekker) door de gleuf van het dekseltje naar beneden laten zakken. Tis wel even pielen om hem op de juiste plek beneden te krijgen, maar dat lukt na wat geduld te hebben /forum/images/graemlins/smirk.gif
Het klepje gaat daarna wel wat moeizaam dicht, maar dicht is dicht /forum/images/graemlins/grin.gif
Ik heb de kabels bij elkaar gebonden en onder het stuur op het piepschuim gelegd, klem onder de bestaande kabelbomen. Vandaar gaat er een plusdraad en een mindraad naar de zekeringenhouder aan de zijkant. Daar heb ik de <font color="blue"> plus </font>in de zekering gestoken van de telefoongroep, die gebruik ik toch niet en is op het contact geschakeld! (2e rij, links zie je nog een blauwe kabel lopen) Daarna prik je de zekering er alsnog in, zit de kabel gelijk goed klem! De <font color="yellow"> min </font> heb ik achter een carosserie ring geklemt die zich daar rechts bevindt. Even de torx scroef iets losdraaien, draaduiteinde ertussen en de torx weer aandraaien. De mindraad maakt dus massa met de carosserie!
De kabel van de Brodithouder kun links van het dashboard er tussen duwen, zit prima /forum/images/graemlins/smirk.gif
Verder is dit het resultaat, de XDA wordt opgeladen als het contact geschakeld is, ik heb verder prima gps signaal, trillingsvrij beeld, in tegenstelling tot de standaard zuignap. De houder is ook nog te draaien tegen schittering van het zonlicht, tis perfect!
Even plaatjes van geschoten, misschien handig voor de mensen die het nog willen gaan doen. Ben er ongeveer een uurtje mee bezig geweest, achteraf is het in een 1/2 uurtje te doen.
Ik heb hier het piepschuim eruit gehaald zodat ik min of meer met mijn hoofd op de mat naar boven kan kijken, richting opbergvakje op het dashboard.

Vanaf boven heb ik de gps kabel (met RJ11 stekker) door de gleuf van het dekseltje naar beneden laten zakken. Tis wel even pielen om hem op de juiste plek beneden te krijgen, maar dat lukt na wat geduld te hebben /forum/images/graemlins/smirk.gif
Het klepje gaat daarna wel wat moeizaam dicht, maar dicht is dicht /forum/images/graemlins/grin.gif

Ik heb de kabels bij elkaar gebonden en onder het stuur op het piepschuim gelegd, klem onder de bestaande kabelbomen. Vandaar gaat er een plusdraad en een mindraad naar de zekeringenhouder aan de zijkant. Daar heb ik de <font color="blue"> plus </font>in de zekering gestoken van de telefoongroep, die gebruik ik toch niet en is op het contact geschakeld! (2e rij, links zie je nog een blauwe kabel lopen) Daarna prik je de zekering er alsnog in, zit de kabel gelijk goed klem! De <font color="yellow"> min </font> heb ik achter een carosserie ring geklemt die zich daar rechts bevindt. Even de torx scroef iets losdraaien, draaduiteinde ertussen en de torx weer aandraaien. De mindraad maakt dus massa met de carosserie!


De kabel van de Brodithouder kun links van het dashboard er tussen duwen, zit prima /forum/images/graemlins/smirk.gif

Verder is dit het resultaat, de XDA wordt opgeladen als het contact geschakeld is, ik heb verder prima gps signaal, trillingsvrij beeld, in tegenstelling tot de standaard zuignap. De houder is ook nog te draaien tegen schittering van het zonlicht, tis perfect!


