Bij mijn Karoq uit 21 had ik de app (en ook van Pay to Fuel) in het infotainment systeem en de Pay to Park app werkte ook. Ik kreeg meldingen dat er een update voor de apps in de shop stond. Als ik op de melding tikte, werd de shop geopend, maar daar waren de "Pay to" apps niet te zien en de updates ook niet. Een paar uur later verschenen de meldingen weer dat de updates klaar stonden in de shop. De "Pay to" apps werkten nog steeds, met Pay to Fuel zonder tankstations in de buurt (logisch omdat NL niet wordt ondersteund).
Ik dacht dat het update-probleem door mijn 'oude' software versie 0270 kwam en heb net door de garage een update laten uitvoeren 'naar de meest actuele versie'. (Helaas is dat 'slechts' 0324 geworden) Ik ben net als jullie nu ook de apps kwijt in het infotainment systeem. Maar als ik jullie ervaringen lees, zal 0330 daar ook geen oplossing voor geboden hebben. En blijkbaar is het verdwijnen van de apps een algemeen probleem, dat ik nu ook heb. Helaas is het waarschijnlijk wachten op een algemene oplossing van Skoda ☹️
@Sjaper Heeft je dealer inderdaad een oplossing kunnen bieden, of heb je hem daar maar niet gebracht?