Pats

newwolf84

Forumguru
En ja hoor, vanmiddag onderweg en in eens...PATS! zit me daar plots een sterretje (barstje ) in mijn voorruit...:mad: nu moet mijn auto volgende week voor een beurt naar de dealer, is deze nog via een carglass achtige reparatie te verhelpen of zit ik vast aan een nieuwe voorruit ?

Het barstje/sterretje is ongv. 1 cm in lengte.

2uj1e8k.jpg
 

Zwapp

Forumguru
Lijkt op de foto een scheurtje te zijn... dan word het volgens mij een nieuw raam... wel een stickertje erop geplakt?
 

Noord26

Forumguru
Tot een 2 euro muntstuk is prima te repareren. Wel even afplakken. Anders blijf je vuil zien na reparatie wat er in is gaan zitten.
 

Cordoba

Forumguru
Als je niets bij de hand hebt: een stukje plakband moet toch makkelijk te vinden zijn (minder geschikt als ie binnen bereik van de ruitenwissers zit bij regenweer).
En nieuwe ruit: met de deskundigheid van de populaire ruitenplakkers, weet ik niet of je met een nieuwe ruit blij bent.
 

newwolf84

Forumguru
Inmiddels plakker gevonden ;) en als er een nieuwe ruit in komt wordt dit gedaan door de dealer, niet dat dat uiteraard een garantie is maar toch.
 

s-line

Forumguru
Inderdaad bij Carglass werken allemaal nono's die niet eens fatsoenlijk een raam erin kunnen plakken zonder dat je lekkage krijgt. 1dag curses en je kan aan de gang bij ze!:banghead:
 

Cordoba

Forumguru
@s-line Ik ben bang dat je te veel generaliseert, bij mijn weten is het bij autoruiten vergelijkbaar met autobanden: in plaats X ben je prima af met keten 1, in plaats Y moet je juist niet bij keten 1, maar juist bij het filiaal keten 2, dat juist in plaats X weer waardeloos is.
 

s-line

Forumguru
Bij ons komen ze er in iedergeval niet meer in! Een tijdje over de vloer gehad maar één en al ellende, van alles onder de kit tot lekkage's of van alles stuk getrokken of gezaagd. Wij hebben nu een plaatselijke vakman. Nooit gezeur mee, altijd alles netjes en de rest doen we nu zelf!(ook sterretjes repareren...)
 
Bovenaan Onderaan