Pas net besteld, nu al binnen: Superb Combi elegance BL 1.8tsi DSG7

Huyzen

Lid
Eind december bestelde ik een nieuwe S2C, verwachte levering week 15. Tot mijn verbazing is de auto gisteren al binnengekomen, natuurlijk even snel een paar foto's genomen. Jemig, wat een bak. Als extra's o.a. nog verlaagd en 18" themisto's.

IMAGE_094.jpg IMAGE_093.jpg IMAGE_092.jpg

quip

Nieuw lid
Veel plezier ermee!

Ik heb via leasing 2 weekjes terug een Sup Combi 1.6tdi besteld. Zou eind april binnenkomen.

Huyzen

Lid
Ligt het aan mij, of zie ik nog best wel veel ruimte tussen de banden en de wielkast?

Ja, ik dacht: daar zal vast iemand een opmerking over maken, ik dacht namelijk hetzelfde. Vandaag nog ff gekeken, hij was verplaatst en stond naast een andere S2C (een nare blauwe kleur, pacific blue uni vrees ik), die leek me heel standaard uitgevoerd en even hoog op de poten. Nou ja, komt vast goed.

ppx

Donateur
Mijn vorige Octavia had ook een sportchassis, en dat enige tijd nodig om "door te zakken". Na enkele weken hing die mooi laag.

Huyzen

Lid
Mijn vorige Octavia had ook een sportchassis, en dat enige tijd nodig om "door te zakken". Na enkele weken hing die mooi laag.

Nou, donderdag mag ik hem ophalen, dan kan het 'doorzakken' beginnen! Voor de liefhebbers, er komt dus een zwarte O2 RS combi met abt tuning te koop binnenkort (Holdinga in Almere).

Falcon

Donateur
Nu moet ik echt de hand op de knip gaan houden :( ... Lijkt mij altijd nog leuk om een RS te bezitten.

Huyzen

Lid
Nu moet ik echt de hand op de knip gaan houden :( ... Lijkt mij altijd nog leuk om een RS te bezitten.

Oh, het is zo'n fijne auto, die RS. Morgen nog 1 ritje richting garage en dan in de S2C terug. Zal vast een liefhebber voor te vinden zijn. 51000 km, leuke opties erbij (18", Columbus, afneembare trekhaak, tuning..). En je rijdt iedereen kwijt. Nou ja, bijna. Laatst nog een fractie langzamer in een stoplichtsprint met een BMW 6 serie. En een keertje moeten buigen voor een Audi S4...

Zag vanmiddag je "oude" RS staan op het terrein van Holdinga. Mooie auto hoor!!!!

Even poetsen en het pitje in het rechtervoorportier eruit halen en dan de showroom in.

Bevalt de Superb?

Huyzen

Lid
Zag vanmiddag je "oude" RS staan op het terrein van Holdinga. Mooie auto hoor!!!!

Even poetsen en het pitje in het rechtervoorportier eruit halen en dan de showroom in.

Bevalt de Superb?

Dank je, de bedoeling is inderdaad dat ie in de showroom komt begreep ik. Vandaag de nieuwe opgehaald. Jeetje, wat een mooie wagen. Het is echt een wagen die de aandacht trekt merk ik. Het rijdt super en is belachelijk luxe. Er hadden nog meer opties op gekund, maar ik vond het wel mooi zo. Ik vind deze kleur in combinatie met de 18" themisto's en verlaging echt heel erg mooi.
IMAGE_096.jpg

Huyzen

Lid
Nee, het is inderdaad amethyst purple. Zie foto. Jongens en meisjes, het is echt genieten in deze auto. Mijn vorige auto, een RS, was toch ook best een bijzondere verschijning. Maar in deze heb ik na 1 week al meer bewonderende blikken gezien dan in de vorige 3 jaar bij elkaar.
IMG_4800a [1280x768].jpg

Bovenaan Onderaan