Parrot icm IPhone

Kirsten

Senior Member
Ik heb even goed gezocht, maar kan geen topic vinden met dit onderwerp specifiek.

Ik heb sinds kort een andere auto waar een Parrot inzit. Ik heb mijn IPhone gekoppeld, maar zodra ik een beller heb krijg ik er geen geluid overheen. Snap er niets van.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Thanks!
 

Kirsten

Senior Member
Ja, dan wel. Ik heb tijdens het bellen de keuze of ik de Parrot wil gebruiken en kies ik voor die optie dan gebeurt er weinig.
 

Kirsten

Senior Member
Ik gok dat hij net zo oud is als de auto, dus uit 2007, hoe kan ik een parrot updaten trouwens?
 
Je hebt een laptop nodig met Bluetooth
even op de site van patrot kijken daar staat alles op.
Als je de software op je laptop hebt staan dan kan je in de auto verbinding maken en hem updaten.

Even goed lezen dan is het goed te doen.

Laat maar weten of het lukt anders komen we er samen wel uit.
Mijn patrot is van 2006 update van 2009
 

Kirsten

Senior Member
Feest... ik heb net een nieuwe laptop van de baas gehad, alles erop en eraan, maar ik mag geen programma's installeren. Dus helaas, updaten gaat niet.
 

Cyrus

Actief lid
Mijn Parrot 3200LS (ook uit 2007, SW 2.12) doet het prima met mijn iPhone, zelfs het telefoonboek van de iPhone is beschikbaar in de Parrot. Het enige dat niet synct, zijn de telefoonlogboeken (gebeld, ingekomen, gemist). Maar daar heb ik geen problemen mee, dat bedien ik dan wel vanaf de iPhone zelf indien nodig.

@hengelst: of een forumgenoot uit de buurt, vriend(in), buur, familielid met een laptop lief aankijken ;)
 

corsaar

Senior Member
Ik moest om mijn telefoon te laten werken met de parrot 3200
wel een speciale(gedownload) file op mijn telefoon zetten misschien moet dat
voor de iphone ook wel. Mijn software is van 2009
 

Kirsten

Senior Member
Ok, ik kan straks weer gaan downloaden is mij verteld, dus ik zal het vanavond eens gaan proberen. Laat wel weten of het is gelukt.
 
Bovenaan Onderaan