parkeersensoren

In onze Octavia 11 hebben we voor en achter parkeersensoren!Normaal gesproken werken ze zowel als je ze in zijn achteruit hebt staan en in zijn 1.
Nu doet hij het alleen nog maar als je hem in zijn achteruit zet,dan geeft hij het op de maxidot aan,maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Moet natuurlijk wel kunnen zien als ik de auto parkeer en er staat een andere auto voor en ik rij vooruit hoever ik nog kan tov de andere auto!Zet ik hen dan in zijn achteruit dan geeft hij het wel aan,maar dit is volgens mij niet goed!
Heeft iemand anders dit ook !!
Ga vandaag toch naar de dealer voor winterbanden,dus zal het wel gaan vragen..
Groetjes Miranda
 

higgy

Forumguru
Jij hebt wel een heel nieuw model: een Octavia 11! /forum/images/graemlins/wink.gif

Aangezien je vanmiddag toch al naar de dealer gaat geef je zelf al de beste optie aan: even naar laten kijken. Als er een storing is kunnen ze die waarschijnlijk wel uitlezen.
 
In zijn 1 volgens mij alleen als je hem eerst in de achteruit hebt gehad. Als je alleen in zijn 1 rijd en niet eerst in zijn achteruit, kun je ook even het knopje indrukken.

Zo wertk het bij mij in ieder geval.

gr

Jan /forum/images/graemlins/wink.gif
 
Ja dat heb ik ook al gedaan,maar dan werkt het nog niet!
Bij de dealer langs geweest,maar daar konden ze het zo snel niet vinden,dus moet even een nieuwe afspraak maken en dan wordt hij nagekeken
 
Bovenaan Onderaan