Parkeersensoren Sport Business

Tees

Donateur
Best nette reactie, koesteren die dealer! Al is t natuurlijk afwachten hoe het straks verder gaat als Pon zegt dat ze daar niet in meegaan, en het de dealer misschien ook pijn gaat doen.
 

hemi24

Forumguru
Wat is dit voor toneelspel? Dealer die netjes richting importeur probeert geld te halen en een importeur die dan afkapt, terwijl ze beide onder dezelfde Pon holding vallen?
Beetje “good guy, bad guy” tactiek als je het mij vraagt…

:maakmegek:
 

Tees

Donateur
Dat ze onder dezelfde holding vallen, betekent niet dat een afzonderlijk bedrijf daarin zin heeft het verlies te nemen. Als bedrijf A telkens een bepaald verlies neemt en bedrijf B niet, moet je zien hoe snel de holding dan bedrijf A gaat reorganiseren of afstoten. Er is dus wel degelijk een nut aan zo'n exercitie.

N.B. Is Broekhuis onderdeel van Pon? Ik heb geen verstand van dealers, kom er zelden ;)
 

Alpha

Donateur
Zo'n reactie kreeg ik ook met het mirrorlinkdrama van mijn Fabia. Toen heeft Pon de vervangende Navi module betaald en de dealer het inbouwen. Kreeg zelfs een gratis vervang auto.

Dus ja, als je een fijne dealer hebt kan dit zich zeker voordoen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Canon-Eye

Forumguru
Dat ze onder dezelfde holding vallen, betekent niet dat een afzonderlijk bedrijf daarin zin heeft het verlies te nemen.
Klopt helemaal. Binnen een divisie proberen alle bedrijven ieder voor zich met zo goed mogelijke cijfers (en als het moet ook nog met een beetje ellebogenwerk) het beste jongetje van de klas te zijn.
 
Hallo allemaal, inmiddels weer een tijdje geleden maar breng jullie graag op de hoogte van de situatie.
Ik heb na wat heen en weer gemail het verlossende woord gehoord dat PON zijn fout erkent en het probleem wil oplossen inclusief de bij komende kosten. Afgelopen maandag zijn de parkeersensoren geplaatst door een extern bedrijf.