Parkeersensor en extra getint glas Fabia Combi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi skodaforum.nl gebruikers,

Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe auto.
En ik denk eraan om een Fabia Combi spirit plus te kopen.

Ik zag dat parkeersensoren als optie te bestellen zijn.
Weet iemand of deze alleen dmv een pieptoon te horen zijn of ook visueel (bijvoorbeeld op de radio)

Verder zag ik dat extra getinte achter ramen ook als optie te verkrijgen zijn. heeft iemand een foto hoe dit er uit ziet. Kan deze op internet niet vinden.

Bedankt,
Casper..
 

superjef

Nieuw lid
Hoi Casper,
Parkeersensoren gaan alleen met pieptonen. Werken best redelijk, alleen met vochtig weer heb je het hele straussorkest aanwezig.
 

Daniel

Lid
ot.gif
ga jij nu nog een Fabia 1 bestellen dan? zou je niet ff wachten tot dat er een combi van de Fabia 2 is
 
Bedankt voor de antwoorden en foto. (ziet er mooi uit)

Ik zou wel willen wachten op de fabia 2 maar denk dat het te lang duurdt voor deze op de markt in nederland is.
Of is er al bekend wanneer deze komt?

De auto die ik ga bestellen betreft een leaseauto.
Kan niet al te lang wachten .

Casper
 

Okki

Donateur
Verwachting is na de Rai, dus eind april begin mei.
Denk dat zeker een lease maatschappij niet meer gaat investeren in een 'oud' model.

Indien het echter een combi moet zijn...tsja, ik weet niet wanneer die gepland staat!
 

EdK

Forumguru
+Als ik het goed heb vernomen dan zou eind het jaar de combi komen !! Maar of dat in de showroom is of ook al uitleveren dat durf ik niet te zeggen !!
Maar een bezoekje aan de dealer en even praten met hun en je bent er redelijk vlug achter, want vaak weten hun meer dan wij mogen weten maar zodra er centen te verdienen is dan laten ze nog wel eens wat eerder wat los !
 

Hetzer

Forumguru
De intro van de Combi staat gepant voor oktober 2008, zal wel tot 2008 duren voordat hij in de showroom staat ..

Skoda-auto.com, geeft ook aan dat bij de intro van de Fabia-2 hb, de Combi versie en sedan van de eerste generatie gewoon nog gemaakt blijven worden
 
Hoi Casper, ik weet niet hoe handig jij bent maar ik heb net een setje parkeersensoren in een Combi Spirit+ ingebouwd. Via internet heb ik voor 40 euro een setje gekocht met geluid en een display. De gehele inbouw heeft zo'n 2 uur gekost en is heel simpel. Bespaar je toch bijna 300 euro en ze werken tot op de cm!!
 
Bedankt voor het voorstel om deze zelf in te bouwen.
Het is wel een leaseauto en vaak vinden ze het niet prettig als je zelf accesoires achteraf in bouwt.

Casper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan