parkeerlicht

Gisteren heb ik ontdekt dat de O2 ook een parkeerlicht heeft, geheel per ongeluk.

Zal ongetwijfeld in het boekje staan, maar ja dat lezen we pas als het echt nodig is.

Laat je richtingaanwijzer (links of rechts) aan staan, sluit de auto af, en voila parkeerlichten zijn geboren.
 

Henny

Actief lid
Dat had de O1 (en veel VW auto's) ook al. /forum/images/graemlins/smile.gif
Net als het alle ruiten in 1 keer openen trouwens (al eens aan de orde geweest).
 

surfincrow

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Net als het alle ruiten in 1 keer openen trouwens (al eens aan de orde geweest).

[/ QUOTE ]

Heb gezocht maar kan je nog even vertellen hoe je dat doet?
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Net als het alle ruiten in 1 keer openen trouwens (al eens aan de orde geweest).

[/ QUOTE ]

Heb gezocht maar kan je nog even vertellen hoe je dat doet?

[/ QUOTE ]

Sleutel in portier, draaien en vasthouden. De ene kant om is openen, de andere kant om is..... sluiten.

Het kan ook met je sleutel: ontgrendelen ingedrukt houden = openen, vergrendelen ingedrukt houden is sluiten. Net nog even geprobeerd, maar vanaf 4-hoog wilden ze maar 15cm naar benenden. Lijkt me dat ze van dichterbij wel helemaal gaan.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Net als het alle ruiten in 1 keer openen trouwens (al eens aan de orde geweest).

[/ QUOTE ]

Heb gezocht maar kan je nog even vertellen hoe je dat doet?

[/ QUOTE ]

Sleutel in portier, draaien en vasthouden. De ene kant om is openen, de andere kant om is..... sluiten.

Het kan ook met je sleutel: ontgrendelen ingedrukt houden = openen, vergrendelen ingedrukt houden is sluiten. Net nog even geprobeerd, maar vanaf 4-hoog wilden ze maar 15cm naar benenden. Lijkt me dat ze van dichterbij wel helemaal gaan.

[/ QUOTE ]

Of gewoon met je afstandbediening. Is al ergens een draadje over uit het verre verleden.

En die parkeerverlichting zit al in auto's van 10 jaar oud.
 

rickske

Actief lid
En die parkeerverlichting zit al in auto's van 10 jaar oud.

[/ QUOTE ]

Bij audi al meer als 20 jaar,want vroeger bij een vriend van mij had de vader een audi 80 en deze had dit al.
 

Pim

Lid
Ik heb die parkeerlicht schakeling voor het eerst gezien toen mijn vader zijn VW 1600TL variant (met motor achterin) inruilde voor de toen nieuwe VW Passat (1974)
 
Leuk al die berichten, ik zal nog eens wat spontaan op het forum zetten /forum/images/graemlins/407.gif

Misschien wat reacties van mensen die ook niet wisten dat er parkeerlichten op zaten /forum/images/graemlins/confused.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Leuk al die berichten, ik zal nog eens wat spontaan op het forum zetten /forum/images/graemlins/407.gif

[/ QUOTE ]

Maak je niet dik, je moet je af gaan vragen of jij ook met, makkelijke opmerkingen, op zo'n manier hyperactief lid wil worden. Ik ga er vanuit dat ze het beste met je voor hebben.

Dus suc6 gewenst verder op dit forum!
/forum/images/graemlins/aangenaam.gif /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Leuk al die berichten, ik zal nog eens wat spontaan op het forum zetten /forum/images/graemlins/407.gif

Misschien wat reacties van mensen die ook niet wisten dat er parkeerlichten op zaten /forum/images/graemlins/confused.gif

[/ QUOTE ]

Kom maar hier knul /forum/images/graemlins/529.gif Grote jongen en niet meer huilen /forum/images/graemlins/winkie.gif
 
/forum/images/graemlins/grin.gif
/forum/images/graemlins/473.gif

dank voor het steuntje, kan ik weer verder.
 
Bovenaan Onderaan