Overstap van Audi A4 naar Skoda octavia

lugolux78

Forumguru
Nou. @Joske had ook twijfels over verlagen op zijn O3. Heeft ie even met me proefgereden. Twijfel weg. Setje eibach veren die 3.5 tot 4.5 cm verlagen. Sticker van eibach wordt weggehaald waardoor aanmelden niet nodig is. Of iets in die trend... Details via PM naar @Antera zou ik zeggen.
 

CDK

Forumguru
@lugolux78, je kan wel merken dat je het druk hebt tegenwoordig ;) Joris aka @Joske heeft juist de officiële weg bewandeld en daar een soort van how to van gemaakt in het door @Cordoba aangehaalde topic, speciaal voor de Vlaamse leden. ;)
 

Kim_n

Actief lid
Ik heb het topic eens doorlopen, en het komt ongeveer overeen als ik bij men Audi op kw variant 1 schroefset heb moeten doorlopen. Enkel op de jaarlijkse keuring werd er soms over millimeters gezaagd :banghead:. Zodra ik de vrouw des huizes kan overtuigen, en er budget vrijkomt ( er is nl een zoon op komst voor een van de komende 2 weken:jaja:) dan zit de kans er dik in dat ik eens een ritje naar antera ga doen..
 

lugolux78

Forumguru
@lugolux78, je kan wel merken dat je het druk hebt tegenwoordig ;) Joris aka @Joske heeft juist de officiële weg bewandeld en daar een soort van how to van gemaakt in het door @Cordoba aangehaalde topic, speciaal voor de Vlaamse leden. ;)
Topic was me helemaal ontgaan. En ja die drukte is killing.... Net klaar met werken en morgen rond 6 uur weer richting Luxemburg.

Excuses voor de foute berichtgeving.... #Oeps
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Kim_n

Actief lid
Bedankt @Ridley , ik zal het zo eens proberen te verkopen aan haar :D maar ik vrees dat ik nog wat meer moeite ga moeten doen. En wat bij verdienen, want ze vindt iedere euro aan de auto uitgegeven bijna weggegooid geld :nono:
 

peterrapid

Forumguru
Ik vind iedere euro uitgegeven aan de 17e handtas of 52ste paar schoenen ook weggegooid geld van mijn vriendin maar ik zaag niet daarover dus mag zij niet zagen over MIJN auto (alhoewel ze regelmatig eens probeert hoor :D)
 

Miez1

Forumguru
@Kim_n , beter laat dan helemaal niet, maar een schitterende koets en mooie upgrades. Ik vind (muv de naafkapjes) de wielen erg smaakvol, ze worden nog mooier bij verlaging (ja, echt!).:D

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, veel veilige kilometers gewenst samen!

Alles gute !

Miez
 

Kim_n

Actief lid
voor de liefhebbers :D
11249162_10206575453810898_5037564631117680979_n.jpg
11226014_10206575453970902_3296157736767436515_n.jpg


en de mini 0805 is ook aangekomen! nu nog ergens een hardwire kitje zoeken en aansluiten die handel :thumbsup:
 

Kim_n

Actief lid
Hier ook weer een update achter de rug, heb een bezoekje achter de rug bij @Antera en de auto ligt op zen eibach setje! De attesten waren er niet bij, maar zijn per post nagestuurd waarvoor dank ;). Nu moest ik periodieke keuring doen en de dag voor de attesten binnen waren was ik in de buurt en heb ik een poging gedaan:jaja:
Het resultaat is een groene kaart :D dankzij de zwarte kleur valt het niet eens hard op dat de auto verlaagd is :thumbsup:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10207473213814337&l=87bdd43da8
 
Bovenaan Onderaan