Oude Skoda in bestelling.

Sinds gisteren in bestelling:

Skoda Octavia Combi Demarrage - TDI 81KW - Graphite Grey
Dan denkt iedereen, waarom een octo I, simpel, rijd hem nu ook sinds een jaartje (hatchback), bevalt prima, goede uitrusting en aantrekkelijk voor de bijtelling!

Vindt de nieuwe nou niet zo schokkend anders om er EUR 5000 meer voor te betalen (bij hetzelfde uitrustingsniveau).

Hoop hem met 14 dgn te hebben.
 

Beker

Actief lid
DemarrageCombi,

Allereerst veel plezier van je aankoop. Je schrijft dat je bijtelling lager is ten opzichte van een octavia2. Ik concludeer dus dat je least.

Ik heb voor dezelfde keuze gestaan maar toen ik beide auto's vergeleek, kijkend naar de combinatie van bijtelling en eigenbijdrage, kwam ik er achter dat het leasebedrag voor demarrage veel hoger was dan voor de O2. (zal wel met restwaarde te maken hebben) waardoor uiteindelijk de O2 verwaarloosbaar duurder was. Was dit bij jou niet zo?
 
Hoi Rickske,

Ik werk bij een bedrijf wat de auto's koopt. Van leasebedragen etc. heb ik dus geen last.

Ik ga puur uit van de catalogusprijs.
 

Octaviarijder

Actief lid
Ondanks dat ik de nieuwe mooier vind, kan ik je keuze wel begrijpen. Ik rij zelf ook de Octo1 en ben daar zeer tevreden over. In ieder geval gefeliciteerd met je aankoop.
 
Ik had graag het Demarrage model willen leasen... Mijn bestelling heb ik in het voorjaar moeten plaatsen en toen was Skoda nog niet met fietsen bezig denk ik /forum/images/graemlins/frown.gif
Maar goed, ben ook blij met mijn huidige O2 /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Bovenaan Onderaan