CMXVII
Nieuw lid
Hallo iedereen, ik ben sinds zaterdag eigenaar van een 2021 Skoda octavia BE+. ik heb alleen problemen met het hele Skoda connect verhaal en hoofdgebruiker worden. Ik ben niet de eerste eigenaar aangezien het een occasion is die uit de lease kwam van de eerste eigenaar. However, nu wil ik wel de nieuwe hoofdgebruiker worden maar ik wordt door de auto en door de Myskoda connect app in een oneindige cirkel gestuurd waar ik niet uit kom..
ik heb al geprobeerd de auto terug te zetten naar fabrieksinstellingen, doet niets. ik heb de skoda app al verwijderd en opnieuw gedownload, doet niets. ik heb al de auto software geupdatet, doet niets. in de app zelf kan ik ook niets qua skoda connect kopen, in de app is het enigste wat ik zie over "primaire hoofdgebruiker" de naam en emailadres van de eerste eigenaar en verder niets.
wie o wie kan mij helpen?
ik heb al geprobeerd de auto terug te zetten naar fabrieksinstellingen, doet niets. ik heb de skoda app al verwijderd en opnieuw gedownload, doet niets. ik heb al de auto software geupdatet, doet niets. in de app zelf kan ik ook niets qua skoda connect kopen, in de app is het enigste wat ik zie over "primaire hoofdgebruiker" de naam en emailadres van de eerste eigenaar en verder niets.
wie o wie kan mij helpen?