Oude bruchures beschikbaar.

Wasmachineman

Forumguru
Let op! Voor iedereen die geen nieuwe auto koopt maar een gebruikte auto de volgende tip:

Als je de oude originele brochure van je nieuwe aanwinst wil bekijken op internet doe dan het volgende: ga naar www.autoweek.nl waar je een tabblad vind met "Occasions". Daar vind je een link naar de brochure index waar je de folder gratis als pdf-document kunt downloaden!! Je moet alleen onder je gebruikersnaam inloggen en als je die nog niet hebt dan moet je je wel even registreren. Succes.

PS. Ik heb het nog niet geprobeerd. Alleen gelezen net in de laatste Autoweek.

Wasmachineman

Forumguru
Ja maar dat is nog een recent model. Maar als jouw 2e auto nog een Panda uit 1992 is dan kun je die ook nog bekijken op deze manier!!

EdK

Forumguru
Bedankt WMM, ga meteen kijken of ze nog de folder van me oude RR van 1962 hebben ?
Doordat me vader me te weinig zakgeld gaf heb ik deze helas niet kunnen aanhouden.

EdK

Forumguru
WMM als me vader geen eens geld voor genoeg zakgeld voor mij had, denk je dan dat hij een fotocamera kon betalen ?
Dus helaas moet ik je teleurstellen maar geen foto's hiervan.

Ben ook jalourse op Casey, die heeft teminste een foto van zichzelf met zijn paard !
Blijkbaar had zijn vader een beter inkomen in die jaren.

CaseyBasey

Actief lid
Dat paard was van een boer, onze buren. Mocht ik op zitten. Maar zie je niet dat er niet eens een zadel of deken op het paard ligt? Toch pure armoe, alhoewel het tegenwoordig hip is om natural te rijden...

Wasmachineman

Forumguru
EdK, ik dacht RR 1962, dus Rolls Royce Silver Shadow uit 1962 ofzo!!! En dan is er wel een fototoestelletje in de buurt toch? Maar een RoomsteR uit 1962???

Bovenaan Onderaan