Oude bekende

Okki

Forumguru
Correct.

Vandaag besteld. Na 2x een Touran weer terug bij Skoda.

Laatst bewerkt:

Okki

Forumguru
Tsja. Als je geen Touran/Octavia centjes hebt en toch iets nieuws wil met veel beenruimte achterin kom je vanzelf hier op uit.

Ben de tweedehands auto's nu wel beu.

Okki

Forumguru
Nog meer foto's :D?

Nee, helaas. Ik heb de auto zelf nog niet gezien. Staat in de voorraad.
Wel met eenzelfde een uitgebreide proefrit gemaakt uiteraard.

Vooral de beenruimte achterin is goed. Mijn dochter en mijn vrouw zijn beide 1.80 mtr (ik zelf 2.02 mtr)
In de Fabia station wel meer kofferruimte, maar vrouw en dochter achter elkaar zittend ging niet (gewoon op de stoelen hè, niet in de kofferbak) In de Rapid wel.

En die kofferruimte....ach voor die 2 weken per jaar vakantie gooi ik er dan wel een dakkoffer op als het moet.

Hier nog wel een picje van mijn vorige Skoda, toen nog een auto van de zaak.

13.jpg

Laatst bewerkt:

Okki

Forumguru
druk druk druk, repeteren met mijn band, boodschappen doen, sinterklaas gedichten en surprises maken.

Okki

Forumguru
Afgelopen vrijdag de auto opgehaald. Op weg naar de dealer, wat rijdt er voor mij?

20161202_144243.jpg

Mijn auto. Kwam net terug van het poetsbedrijf.

Inmiddels de eerste update aan de auto gedaan. De 'past niet niet' telefoonhouder eruit en een asbak als opbergpotje voor de sleutels erin (gekocht bij Conrad)

20161204_143344.jpg

Vanochtend even een stuk gereden. Na 2 hoge auto's is de zit weer even wennen. Stoel schuiven, rugleuning stellen (jammergenoeg niet traploos) en de juiste positie nog zoeken.

OK, een fototje nog dan. Ik vind de combi cappuccino met zwart dak erg mooi. Zat eerst te twijfelen over een witte (jaren geleden wilde niemand dat, nu zie je bijna niks anders) maar zoals gewoonlijk heeft de vrouw uiteindelijk beslist over de kleur (en dochterlief over het pano-dak)

20161204_143431.jpg

Bovenaan Onderaan