Originele Trekhaak

Gerbenh

Nieuw lid
Hallo
Ik heb een Enyaq gekocht van juni 2023 met voorbereiding en wou daar een originele trekhaak onder zetten.

Nu heb ik een trekhaak gevonden op marktplaats (5lg803881c) en deze heeft onder een Enyaq uit 2021 gezet.

Na navraag bij de dealer zeggen ze dat deze wel past maar dat ze hem waarschijnlijk niet werkt krijgen terwijl hij bij de andere enyaq altijd gewoon gewerkt heeft.

Nu was mijn vraag heeft iemand ervaring met deze trekhaak?

En past deze kabel op de auto ?? IMG_3197.jpeg IMG_3241.jpeg

hemi24

Forumguru
De trekhaak zal het probleem niet zijn, maar je hebt ook een complete elektrische set nodig en voor het wegklappen zal nog een schakelaar in de kofferruimte geplaatst moeten worden.

Aansluitend moet alles correct gecodeerd moeten worden. Voor zover jouw wagen nog geen modeljaar 2024 is (dit is iets anders dan bouwjaar…) zal dit waarschijnlijk wel moeten lukken.

Gerbenh

Nieuw lid
Schakelaar zit erbij, maar kabelset niet geloof maar volgens de verkoper was ik die niet nodig omdat mijn auto trekhaak voorbereid was

hemi24

Forumguru
Trekhaakvoorbereiding houd toch alleen maar in dat de kabels tot achterin aanwezig zijn?
Dan zit de benodigde stuurdoos toch noch niet in de auto?!?

@Antera kan dit als geen ander beantwoorden; contacteer hem anders even persoonlijk.

Bovenaan Onderaan